Márkafelépítés:
A BrandFestival 2003 óta Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb és legnépszerűbb vállalati- és márkastratégiai találkozója a versenyképesség megőrzésének jegyében. Az eseményen évről évre külföldi marketingguruk és hazai vállalatvezetők, szakemberek osztják meg a résztvevőkkel [márkaépítés]?ben, stratégiaalkotásban szerzett tapasztalataikat. A rendezvény (2008-ig) kétnapos, az előadások mellett kerekasztal-beszélgetések, szakmai workshopok segítenek a legújabb elméletek és gyakorlatok megismerésében.
A BrandFestival elnöke Barna Tamás, az eseményt szervező [Republic of Art]? reklámügynökség ügyvezetője.
A konferencia időpontja jellemzően szeptember hónap utolsó harmadában van.
A fesztivál kiegészítésére, annak tartalmához kapcsolódóan a szervezők önálló újságot is terjesztenek BrandNews címen.
2008 tavaszától a rendezvény egy digitális "kiadással" is jelentkezik BrandFestival Digital majd DigitalFestival néven.
A DigitalFestival elnöke - Barna Tamás mellett - Soós Gergely, az esemény társszervezője, a Neo Interactive digitális ügynökség ügyvezetője.
2009-ben a konferencia - válaszként a gazdasági válságra is - a (költség)hatékonyságot fókuszba helyezve, egynapossá vált (immár budapesti helyszínnel), és "Workshop Worx" néven workshop-ok keretében dolgozza fel a témákat, melynek eredményét a Figyelővel közös kiadványban jelenteti meg a konferencia után.
Kapcsolódó információk:
Kapcsolódó linkek