Személyes információk:
Bleyer Kata
Global Marketing & eCommerce Director, Nanushka
Bleyer Kata magasan képzett, rengeteg tapasztalattal és 15 éves szakmai múlttal rendelkező marketinges. Eddigi pályafutása alatt több globális cégnél (Unilever, Coca-Cola, AllSaints) dolgozott különböző márkaépítésen és digitális vezetői pozíciókban és emellett saját projektjeiben; segítette például a Coca-Cola, az Axe, a Dr. Pepper, a Fanta, a Signal, a Baba, az AllSaints, a Hennessy, a Chanel és a Samsung digitális térben való elhelyezését és közösségi média csatornáik felépítését, jelenleg pedig a Nanushka marketing és e-kereskedelmi csapatának vezetője.Tapasztalatai kiterjednek a koncepciótól a megvalósításig, ez magában foglalja a stratégiafejlesztést, a tartalomgyártást, valamint a közösségi média teljes körű felépítését. Nagy szenvedélye az e-kereskedelem. Marketing és e-kereskedelem szaktanácsadóként való közreműködésével több kisebb vállalatnál segédkezett azok nyereségessé tételében, folyamataik, ajánlataik, és tartalmaik fejlesztésében.
Szakmai előmenetel:
2018 októberétől jelenleg is: Nanushka – Global eCommerce & Marketing Director
2016 - 2018: Freelancer
- 2017 - 2018: BrandTech & Social Consultant
- 2016 - 2017: AllSaints Retail Ltd – Global Head of Digital
2011 - 2016 The Coca-Cola Company
- 2011 - 2016: Brand Development Manager, iMarketing Manager, Senior Digital Content lead for Western Europe
2006 - 2011: Unilever
- 2006 - 2011: European Brand Development Manager & Axe: European digital lead
Tanulmányai:
2004 - 2006: Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem
MBA Field Of Study Business
2000 - 2004: Budapesti Gazdasági Egyetem
BA Field Of Study Economics - Marketing
1994 - 2000: Lauder High School
Bachelor