Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Encounter (Találkozás)
Ügyfél: Coca-Cola Company
Márka: Coca-Cola
Ügynökség: McCann Erickson Madrid, Spanyolország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: Website és microsite)

 

 

Cél:

A Coca-Cola, mióta létezik, a boldogságot szeretné a világ felé közvetíteni. Nap, mint nap rossz híreket kapunk a világ eseményeiről, ezért szeretett volna a Coca-Cola rávilágítani arra, hogy a válság idején is megtalálhatjuk a boldogságot.

 

 

Megoldás: A legfiatalabb és a legidősebb ember találkozása
 

A kampány alapötlete az volt, hogy a legidősebb ember vajon mit üzenne egy, a világra még meg sem született emberke számára.
A Coca-Cola készített egy microsite-ot, amelyen bemutatta egy magzat ultrahangfelvételeit. Az oldalt bárki látogathatta, megtekinthette a felvételeket, valamint személyes jókívánságait adhatta át a szülőknek és üzeneteket küldhetett a jövevénynek az oldalon keresztül.

 

A kampányhoz kapcsolódó TV reklám is készült:

 

 

 

A reklámfilmben szereplő szöveg:

"Szervusz Aitana! A nevem Josep Mascaró. 102 éves vagyok. Szerencsés fickónak érzem magam, mert megszülettem, ahogy Te is meg fogsz hamarosan; mert átölelhettem a feleségemet; mert ismerhettem a barátaimat és el is búcsúzhattam tőlük; és szerencsésnek, mert még mindig itt lehetek.
Miért jövök el ma hozzád? Mert mindenki azt mondja majd, hogy rosszabbkor nem is születhettél volna. Válság van. De hidd el, ettől csak erősebb leszel.

Megéltem én már ennél nehezebb időket is, de a végén úgyis csak a jóra emlékszik az ember. Ne vesztegesd az idődet értelmetlen dolgokra, inkább keresd meg azt, ami igazán boldoggá tesz. Mert az idő rohan. Én már 102 évet megéltem, és remélem adatik még pár. Az élettel az a baj, hogy néha túl rövidnek tűnik. Használd ki minden percét, mert azért jöttél erre a világra, hogy boldog légy."

 

 

Eredmény:

 

  • A születés napján, 2009.február 26-án a legidősebb ember, a 102 éves Josep Maskaró találkozott az újszülött Aitana Martinezzel.
  • Emberek ezreinek az üzeneteit gyűjtötték össze a microsite-on a csecsemő számára.

 

Kampány:

 

Kampány tervezői:

 

Név
Vállalat
Pozíció
Leandro Raposo
McCann Erickson
General Creative Director
Hugo Olivera
McCann Erickson
Executive Creative Director
Monica Moro
McCann Erickson
Executive Creative Director
Raquel Martinez
McCann Erickson
Creative Director
Carlos Laserna
McCann Erickson
Copywriter
Miguel Ángel Salcedo
McCann Erickson
Art Director
Teresa Martínez
McCann Erickson
Art Director
Dan Manases Perales
McCann Erickson
Copywriter
Martin Redigolo
McCann Erickson
Planning
Enrique Moreno
McCann Erickson
Technical Director
Diego Garcia Mayoral
McCann Erickson
Front End Programmer
Fernando García Rodríguez
McCann Erickson
Front End Programmer
Josep Roure
McCann Erickson
Production Director
Luis Felipe Moreno
McCann Erickson
Production Director
Alvaro Del Coso
McCann Erickson
Art Director








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta