Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


consumer relationship marketing (CRM), magyarul fogyasztói kapcsolati marketing

 

A B2C kommunikáció olyan formája, amelyhez a gyártó/forgalmazó nem használ klasszikus médiumokat televíziót, rádió, mozit, sajtóterméket, óriásposztert, hanem egyedi, vonal alatti (BTL) kommunikációs csatornákat vesz igénybe üzenetének a fogyasztóhoz való eljuttatásához.

 

Fontos, hogy a CRM nem elsősorban az új ügyfelek és vásárlók megszerzésére helyezi a hangsúlyt, az ilyen marketingben ugyanolyan fontos a már meglévő fogyasztókkal való kapcsolattartás, az ő folyamatos tájékoztatásuk, az első fogyasztási aktus utáni kommunikáció (az ú.n. follow-up).

 

A CRM eszköztára igen színes, és az információtechnika gyors fejlődésének köszönhetően folyamatosan bővül. A már meglévő fogyasztókkal való kapcsolattartásra szolgál a céges és termék [website]?, a nyomtatott és elektronikus hírlevél, az ügyfél-adatbázisok, a fogyasztói klubtagság, a régi vásárlóknak szervezett hűségprogramok, pontgyűjtő akciók, promóciók, rendezvények.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta