Személyes információk:
Dózsa Imre 2015 óta irányítja a UPC Magyarország kommunikációs tevékenységét. 2016 és 2018 között ő felelt a UPC CEE régiójának kreatív fejlesztéséért, ami alatt egy teljes márka-újrapozícionálásra került sor. Pályafutását a Leo Burnett Budapest reklámügynökségnél kezdte, ahonnan a Vodafone reklámmenedzseri székére váltott, ezt követően pedig a hazai NNG globális expanzióját irányította márka és kommunikációs oldalról. Érdeklődési területe az digitalizálódó márkaélmény és a reklámpszichológia. Szabadidejében családjával tervezi a következő egzotikus utazását.
Szakmai előmenetel:
2015 - UPC Magyarország, Marketingkommunikációs vezető
2010 - 2015 NNG, Marketingkommunikációs vezető
2006 - 2009 Vodafone Magyarország, Reklám és Online manager
2000 - 2006 Leo Burnett Budapest, Ügyfélkapcsolati manager
Tanulmányok:
1998 - 2002 International Business School, marketing
1994 - 1998 Magyar Táncművészeti Főiskola, klasszikus balett
1993 - 1994 University of North Carolina School of the Arts