Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Miután a hirdető megosztotta a briefet - amely tartalmazza a célokat, célcsoportokat, az időzítést és a kampányban használatos [kommunikációs eszköz]?öket - a [kreatív ügynökség]?ggel, az ott dolgozók - akár brainstorming után, akár anélkül - egyeztetnek, információt cserélnek, majd a kreatív osztályon dolgozók (szövegírók, kreatívigazgatók, art directorok) koncepciókkal, megvalósítási javaslatokkal állnak elő.

 

A kreatív koncepció fontos jellemzője, hogy egy irányvonalat képvisel, amely megalapozza az egységes, hatékony kommunikációt. Egy motívum, egy gondolatmenet, "egy ötlet", amelyre felfűzve, amelyet variálva és amiből mutációkat készítve azután az üzenet az adott eszközökön továbbítható a célcsoport felé.

 

Ha az idő engedi, az alkotók általában több koncepcióval is elő szoktak állni. Ilyenkor célszerű az ötletek alapján néhány layoutot készíteni, és azok fogadtatását a fogyasztókon (nem pedig a megbízó munkahelyén :-) előzetesen tesztelni.

 

"A kreatív koncepció az üzenet médiaspecifikus csomagolása."
(CreActiv Stúdió)








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta