Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Mercedes Benz UK - The truth about Smart kampány
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-10-05 19:36:16
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány: The truth about Smart


Kampány: The truth about Smart


Ügyfél:
Mercedes Benz UK
Szolgáltatás:
Smart
Kampány készítője:
AGENCY REPUBLIC London, Egyesült Királyság
Díj:
[Cannes-i Reklámfesztivál], [Cyber Lions], Arany helyezés, 2009

 

 

Cél:
 

A legtöbben azt hiszik, hogy mindent tudnak a Smart Fortwo-ról, hisz ez csupán egy aranyos külsejű kétüléses jármű, mellyel könnyen lehet parkolni a zsúfolt városban. Ugyanakkor pontosan azért, mert kompakt mérete és aranyos kinézete van, sokan feltételezik, hogy a Smart nem „igazi autó”, hogy zsúfolt a belseje, hogy nem mindig indul be és hogy egy baleset folyamán teljesen összegyűrődne. Ezek a képzetek messze állnak az igazságtól, hisz a Smart első ülései nagyobbak, mint sok más autóé, a csomagtartóba akár egy mosógép is befér, a „Tridion” biztonsági cellának köszönhetően 400 elefánt súlyát is elbírja, továbbá el van látva a teljes state-ok-the-art Mercedes technológiával.
A [kampány] célja, hogy az emberek újraértékeljék ezt a járművet és úgy tekintsenek innentől rá, mint egy „igazi autó”-ra.

 

 

Megoldás:
 

Létrehoztak multimédiás hirdetéseket és egy microsite-ot, melyen bemutatták az emberek fejében lévő tévedéseket, az autóhoz társított negatív sztereotípiákat és racionális módon virtuális keretek között játékszerűen bebizonyították az ellenkezőjüket.


Létrehoztak multimédiás hirdetéseket és egy [microsite]-ot, melyen bemutatták az emberek fejében lévő tévedéseket, az autóhoz társított negatív sztereotípiákat és racionális módon virtuális keretek között játékszerűen bebizonyították az ellenkezőjüket.


 

 

Kampány: http://www.truthaboutsmart.co.uk/

 

 

Kampány tervezői:

 



Név


Vállalat


Pozíció
Gavin Gordon-Rogers
Agency Republic
Creative Director


Jim Stump


Agency Republic


Copywriter
Richard Hale
Agency Republic
Art Director


Jon Harris


Agency Republic


Designer
Tom Danvers
Agency Republic
Creative Technologist


Robin Wong


Agency Republic


Creative Technologist
Carl Huber
Agency Republic
Technical Developer


Tim Gardiner


Agency Republic


Producer/Director/Editor
Simon Maggs
 
Photographer









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta