Olyan rövid távú, közvetlen promóciós eszköz, mely valamilyen külön értéket kínál a vevőnek, így indítólökést tud adni a vásárlónak. A vevő viselkedését rövid idő alatt és rövid távra változtatja meg. A kereslet azonnali aktivizálódását segíti elő.
navigációváltozásokszabályokközösségMédiapédia |
Témakörök: személyekcégekbrandekmarketingmédiabtlprkreatívinteraktívegyébesettanulmányokwiki-cikk
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.
A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés
Olyan rövid távú, közvetlen promóciós eszköz, mely valamilyen külön értéket kínál a vevőnek, így indítólökést tud adni a vásárlónak. A vevő viselkedését rövid idő alatt és rövid távra változtatja meg. A kereslet azonnali aktivizálódását segíti elő. |
|
Patikapédia | Ecopédia | Netpédia | Biciklopédia | Vinopédia | Jógapédia | Webfazék | Mammutmail |
egyészségügyi enciklopédia |
gazdasági és pénzügyi tudástár |
internetes tudástár |
kerékpáros tudástár |
borkulturális tudástár |
jóga gyakorlatok, tudástár |
mindenki szakácskönyve |
nagy fájlok küldése |