A sales angol szó eladásokat, kereskedelmet, kereskedelmi forgalmat jelent.
A sales kommunikáció olyan B2B reklámozás, amely a media sales, azaz a [médiafelület]?ek (illetve bármely reklámeszköz használatának) eladásására irányuló tevékenység támogatására hivatott. Célcsoportjába tartoznak a reklámügynökségek, a médiaügynökségek, a CRM ügynökségek vagy akár közvetlenül a hirdetők - mint szervezet és a kapcsolattartók mint személyek egyaránt.
A szervezettel történő sales kommunikációs kapcsolattartás tipikus eszközei az [internetoldal]?ak, intranetes felületek, a [PR]?. A személyes kapcsolattartás eszközei a találkozók, bemutatók, hírlevelek, személyre szabott ajánlatok, incentive rendezvények.
A szervezeti sales kommunikáció tartalma jellegzetesen hivatalosabb, tényszerűbb, míg a személyre szabott információkat ugyanúgy lehet (sőt, javasolt) közvetlenebb formában és hangvételben átadni, mint a fiatal fogyasztóknak szóló kommunikáció esetén.