Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: The Eco Dance kampány (Skandinávia)
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-11-04 20:13:10
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány: The Eco Dance
Ügyfél: ICA
Termék: Áruházlánc
Kampány készítője: KING SOLUTIONS Stockholm, Svédország
Díj: [Cannes-i Reklámfesztivál], [Cyber Lions], Arany helyezés, 2009
 

 


Kampány:
Ica Skandinávia vezető élelmiszerbolt hálózata. Díjnyertes reklámkampányuk egy sit-com jellegű filmsorozat a boltról, amelyet Svédországban és Norvégiában játszanak. A saját ökológiai szlogenjük bevezetésére - „I love eco” – egy briliáns ötlettel állt elő az egyik szereplő, Marcus, mégpedig hogy készítsenek egy ökotáncot, ami egy művészi, lassú tánc, modern zenére. A koreográfiának és Marcusnak köszönhetően egy egész mulatságos alakítás lett a végeredmény.

Megoldás:

Egy alkalmazást hoztak létre, amelyet elhelyeztek egy microsite-on. Első körben láthattuk Marcust táncolni, majd mi is feltölthettük a saját arcképeinket, amit az alkalmazás Marcus arcára tett rá, és újból, most már a mi arcunkkal táncolt. Az így elkészült mókás videót megoszthattuk barátainkkal is.

Egy [alkalmazás]t hoztak létre, amelyet elhelyeztek egy [microsite]-on. Első körben láthattuk Marcust táncolni, majd mi is feltölthettük a saját arcképeinket, amit az alkalmazás Marcus arcára tett rá, és újból, most már a mi arcunkkal táncolt. Az így elkészült mókás videót megoszthattuk barátainkkal is.


Eredmények: 
Norvégia lakosságának több mint 10%-a látogatta meg a kampány honlapját már az első hónapban, 300 ezer tánc készült, 50 ezer tánc lett megosztva. 2,000 norvég blog tárgyalta a kampányt, készült egy kisfilm is, amit a Youtube-on osztottak meg, és már az első hetekben 100 ezer látogatója volt.

Norvégia lakosságának több mint 10%-a látogatta meg a [kampány] honlapját már az első hónapban, 300 ezer tánc készült, 50 ezer tánc lett megosztva. 2,000 norvég [blog] tárgyalta a kampányt, készült egy kisfilm is, amit a [Youtube]-on osztottak meg, és már az első hetekben 100 ezer látogatója volt.


Hivatalos weboldal:


 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta