Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány: The Jazz Calculator
Ügyfél: Volkswagen
Termék: Passat Ecofuel
Kampány készítője: DDB Stockholm, Svédország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009

 

 

Bemutatás:


Svédországban a Volkswagen új kampányt indított a bioüzemanyagok mellett: az új Passat Ecofuel bioüzemanyaggal hajtott motorjának CO2 kibocsájtása 20g/km, míg az emberi lélegzet 0,05g-nak felel meg. A kampány célja bemutatni, hogy mennyire környezetbarát az új Volkswagen, úgy, hogy az ember és autó CO2 adatait hasonlítják össze.

 

A kampány alapjául egy microsite szolgál, ahol a [felhasználó]? kiválaszthatja Svédország valamely két városát, azaz mint kiinduló pont, és cél. A weboldal kiszámítja a távolságot, és az autó CO2 kibocsájtásának nagyságát, majd összehasonlítja, hogy egy jazz zenekarnak mennyi ideig kéne játszani, hogy azonos legyen a CO2 kibocsájtásuk az autóéval.

Kampány weboldala: http://www.adqualifier.com/cannes2009/volkswagen/

 

 

Tervezők:


Név
Vállalat
Pozíció
Simon Mogren
DDB Stockholm
Web Director
Simon Higby
DDB Stockholm
Art Director
Martin Lundgren
DDB Stockholm
Copywriter
Martin Larsson
DDB Stockholm
Account Director
Jenny Olsson
DDB Stockholm
Web Producer
 
From Stockholm With Love
Web Production
Cecilia Cederlid
DDB Stockholm
Planner

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta