Kampány: The Jazz Calculator
Ügyfél: Volkswagen
Termék: Passat Ecofuel
Kampány készítője: DDB Stockholm, Svédország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Bronz helyezés, 2009
Bemutatás:
Svédországban a Volkswagen új kampányt indított a bioüzemanyagok mellett: az új Passat Ecofuel bioüzemanyaggal hajtott motorjának CO2 kibocsájtása 20g/km, míg az emberi lélegzet 0,05g-nak felel meg. A kampány célja bemutatni, hogy mennyire környezetbarát az új Volkswagen, úgy, hogy az ember és autó CO2 adatait hasonlítják össze.
A kampány alapjául egy microsite szolgál, ahol a [felhasználó]? kiválaszthatja Svédország valamely két városát, azaz mint kiinduló pont, és cél. A weboldal kiszámítja a távolságot, és az autó CO2 kibocsájtásának nagyságát, majd összehasonlítja, hogy egy jazz zenekarnak mennyi ideig kéne játszani, hogy azonos legyen a CO2 kibocsájtásuk az autóéval.
Kampány weboldala: http://www.adqualifier.com/cannes2009/volkswagen/
Tervezők:
Név
|
Vállalat
|
Pozíció
|
Simon Mogren
|
DDB Stockholm
|
Web Director
|
Simon Higby
|
DDB Stockholm
|
Art Director
|
Martin Lundgren
|
DDB Stockholm
|
Copywriter
|
Martin Larsson
|
DDB Stockholm
|
Account Director
|
Jenny Olsson
|
DDB Stockholm
|
Web Producer
|
|
From Stockholm With Love
|
Web Production
|
Cecilia Cederlid
|
DDB Stockholm
|
Planner
|