Kampány címe: Hypertext
Ügyfél: Spanyol Vöröskereszt
Szolgáltatás: Új emberek toborzása a Vöröskeresztbe
Ügynökség: PUBLICIS MODEM SPAIN Madrid, Spanyolország
Díj: Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: online reklám)
A központi üzenete a kampánynak az volt, hogy 100%-an megmutassák, hogy a Spanyol Vöröskereszt mennyire beépült a mindennapjainkba, még akkor is, ha nem látjuk őket. Erre a Publicis csapata egy web 2.0 stratégiával állt elő, ugyanakkor hagyományos elemeket is felvonultatva.
Különböző, spanyol nyelvű oldalakon a szövegben vörös kereszteket alakítottak ki úgy, hogy a szövegből egyes szavakat vörössel írták, és ha rávittük a kurzort, akkor kaptunk egy rövid üzenetet: „Talán nem látsz, de itt vagyunk. A Vöröskereszt már olyan régóta van jelen, hogy sokszor már fel sem tűnik. Legyél Te is tag, hogy továbbra is itt lehessünk.”
Videó: http://www.clickisgood.com/cannes/hypertext/
Honlap: http://www.clickisgood.com/cannes/hypertext/Hipertexto/elPais.htm