Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Kampány címe: Hypertext
Ügyfél:
Spanyol Vöröskereszt
Szolgáltatás:
Új emberek toborzása a Vöröskeresztbe
Ügynökség:
PUBLICIS MODEM SPAIN Madrid, Spanyolország
Díj:
Cannes-i Reklámfesztivál, Cyber Lions, Ezüst helyezés, 2009 (Nevezési kategória: online reklám)

 

 



A központi üzenete a kampánynak az volt, hogy 100%-an megmutassák, hogy a Spanyol Vöröskereszt mennyire beépült a mindennapjainkba, még akkor is, ha nem látjuk őket. Erre a Publicis csapata egy web 2.0 stratégiával állt elő, ugyanakkor hagyományos elemeket is felvonultatva.
Különböző, spanyol nyelvű oldalakon a szövegben vörös kereszteket alakítottak ki úgy, hogy a szövegből egyes szavakat vörössel írták, és ha rávittük a kurzort, akkor kaptunk egy rövid üzenetet: „Talán nem látsz, de itt vagyunk. A Vöröskereszt már olyan régóta van jelen, hogy sokszor már fel sem tűnik. Legyél Te is tag, hogy továbbra is itt lehessünk.”

 

 

Videó: http://www.clickisgood.com/cannes/hypertext/
Honlap: http://www.clickisgood.com/cannes/hypertext/Hipertexto/elPais.htm

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta