Személyes információk:
Bödör András
szenior márkaszakértő
Magyar Telekom Nyrt
Szakmai előmenetel:
Bödör András 1998 óta foglalkozik márkakommunikációval. A Westel0660, a „harmincas” Westel és a T-Mobile marketingkommunikáció menedzsere, részt vesz Magyarország legnagyobb re-branding projektjének – Westelből T-Mobile - lebonyolításában, majd 2007-től 4 éven át a T-Mobile és a T-Home márka- és marketingkommunikációs osztályvezetője. Vezetésével a T-Mobile márka Magyarország legerősebb telko márkájává válik, olyan nagysikerű kampányok fűződnek a nevéhez, mint Katy Perry budapesti klip forgatása. 2011-ben hagyja el a Magyar Telekomot, hogy szabadúszó kommunikációs és márkaszakértőként olyan márkákat segítsen, mint a Toyota vagy az Invitel. 2016-ban csatlakozott ismét a Magyar Telekomhoz márkaszakértőként, hogy a Telekom márka brand-purpose-nek megfogalmazására indított projektet vezesse, majd a purpose életre keltésén dolgozzon.