DIMSZ – Az Adatvezérelt Marketing Szövetség
1994. januárjában néhány direkt marketing területén tevékenykedő cég szükségesnek és időszerűnek érezte a direkt marketing tevékenységgel foglalkozó társaságok önálló érdekképviseleti egyesületének megalakítását.
Elhatározásukat egy éven belül meg is valósították, melynek eredményeként 1995-ben, 10 taggal, megszületett a Direkt Marketing Egyesület, később Direkt és Interaktív Marketing Szövetség.
Az alapítók elsődleges célja volt:
- Összehangolt kommunikáció a külvilág felé, ezen belül fogalmi és tevékenységbeli elhatárolódás a szakmának ártó, hitelrontó cégektől
- Összehangolt belső kommunikáció a DM-es cégek között
- Adatvédelem
- Etikai Kódex megfogalmazása
- Alapszabály megfogalmazása
- Egyesületi kapcsolatok kialakítása belföldön és külföldön
- Szakmai továbbképzés
Napjainkra tagjaik sora rendkívül színessé vált. Vannak olyanok, akik termeléssel, mások DM szervezéssel, újfent mások telemarketinggel foglalkoznak. Többen a média meghatározó résztvevői, vagy éppen az e-business területén tevékenykednek. 2019-ben indult el a keresőmarketing tagozat melynek vezetője Bay Áron.
A Szövetségnek tagja lehet bármely magyar természetes személy, vagy jogi személy, illetve ezek jogi személyiséggel nem rendelkező szervezete, aki direkt marketinggel kapcsolatos tevékenységet gyakorol, feltéve, hogy a Szövetségbe belépve vállalja az Alapszabályban leírtak, illetve a Belépési nyilatkozatban foglalt kötelezettségek teljesítését.
A szövetség döntéshozó szerve a Közgyűlés, mely alapesetben évente dönt a legfontosabb kérdésekben. Az ügyek folyamatos kezelése és irányítása érdekében a Közgyűlés által megválasztott 7 fős Elnökség rendszeresen ülésezik, a napi munkálatokat, pedig a titkárság végzi.
Elérhetőség:
DIMSZ - Az Adatvezérelt Marketing Szövetség
1036 Budapest, Bécsi út 49.
Tel.: 06 (30) 5881344
Weboldal: www.dimsz.hu