Bezár [x]
Már 2516 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A promóciós mixet a marketingkommunikációs formák öt fő fajtája alkotja:


- Reklám: Elképzelések, áruk vagy szolgáltatások bemutatásának minden nem-személyes, azonosítható forrásból származó fizetett formája.
Eszközei: Nyomtatott és elektronikus reklámok, külső csomagolás, csomagolt mellékletek, reklámfilmek, brosúrák, könyvecskék, plakátok, reklámcédulák, reklámok utánnyomásai, hirdetőtáblák (óriásplakátok), árutartó állvány vagy polcjelzések, eladáshelyi reklámok (POP), audiovizuális anyagok, [szimbólum]?ok és emblémák (logók), stb.


- [Vásárlásösztönzés]?: Termék vagy szolgáltatás kipróbálásra vagy megvásárlásra sarkalló, rövid távon ható ösztönzőeszközök.
Eszközei: eseménymarketing rendezvények, versenyek, nyereményjátékok, sorsolások, jutalmak és ajándékok, termékminták kipróbálása, vásárlói- és kereskedelmi bemutatók,  kiállítások, termékbemutatók, kuponok, engedmények, alacsony kamatozású hitelek, visszavásárlási kedvezmények (régi termék beszámítása az újba),  pontgyűjtő akciók, árukapcsolások,


- Public relations és [publicity]? (propaganda): Azoknak a programoknak az összessége, amelyek a cég imázsát vagy egyes termékeinek ösztönzését és/vagy védelmét szolgálják.
Eszközei: sajtóközlemények, beszédek, szemináriumok, éves beszámolók, jótékony célú adományok, szponzorálás, kiadványok, kapcsolatok a közösséggel, lobbitevékenység, identitáshordozó eszközök, vállalati magazin, események,


- Személyes eladás: Egy vagy több potenciális vevővel való személyes, mindkét fél aktivitását feltételező kommunikáció. Céljai: bemutatás, kérdések megválaszolása, rendelések szerzése.
Eszközei: értékesítési bemutatók, értékesítési összejövetelek, ösztönzőprogramok, áruminták, vásárlói és kereskedelmi bemutatók,


- Direkt marketing: Közvetlen kommunikáció konkrét vagy potenciális fogyasztókkal (posta, telefon, fax, e-mail segítségével vagy a kapcsolattartás egyéb nem személyes eszközeivel), amelynek során a megszólított vagy önként válaszol, vagy igyekeznek rábírni erre.
Eszközei: termékkatalógusok, postai küldemények, telemarketing, elektronikus vásárlás, tévéshop, faxküldemények, e-mail marketing, hangposta,


Online promóciós specialistát keres?  (X)Neo Interactive

 A Neo Interactive nevéhez fűződik az eddigi legnagyobb, több éven átívelő hazai online promóció, a Coke.hu stratégiai és technológiai fejlesztése, üzemeltetése. További referenciáink: Sport szelet, Milka, Côte d’Or, Betsson, Vatera, Nyereménystart, Mizo, Raiffeisen stb.


Célja szerint futtatunk trial promókat, loyalty promókat és image-építő promóciókat; eszközök alapján csoportosítva, végzünk web-alapú és sms-alapú promóciókat, közösségi promót, kuponakciót, fejlesztünk promóciós applikációkat, illetve nyújtunk egyéb digitális eszközre (pl. bluetooth marketing) vagy ambient eszközre specifikált promóciós megoldásokat.
Kérje ajánlatunkat!

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta