A zsákutca-oldalak, olyan weboldalak, melyek nem vezetik át a látogatót aktuális tevékenységének folytatásaként a következő oldalra. Amikor a felhasználó egy weboldalon épp befejez egy tevékenységet vagy műveletet (például megrendeli a kiválasztott ételt az online étteremből, vagy kifizeti a kiválasztott filmet az online DVD kölcsönzőből, vagy ha elolvasta az által keresett információt), akkor kész arra, hogy egy új tevékenységet kezdjen el az interneten. Az ilyen weboldalakon, ahol nagy valószínűséggel a látogató az aktuális tevékenységének végéhez ér érdemes elhelyezni a vállalat által népszerűsíteni kívánt weboldal [link]?jét, melyre kattintva a felhasználót közvetlenül átvezeti az adott oldalra. Ebben az ideális fogyasztói szituációban, mikor a felhasználó a számítógép előtt ül, nem siet sehova és épp valami új műveletbe kezdene az interneten, akkor találkozik a vállalt linkjével, mely átvezeti őt honlapjára. Ekkor nem érzi erőszakosnak a vállalat kommunikációját, hisz a felhasználó maga kattint a linkre. E link megjelenését figyelemfelkeltő módon kell kivitelezni, hogy a felhasználó szeme megakadjon rajta és rákattintson.