Bezár [x]
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A 4C model nem változtatja meg a marketing mix lényegét, csupán még fogyasztóközpontúbb megközelítést tükröz. Ld. még: 4P modell.

 

4P                          -> 4C

Product               -> Consumer need & wants - fókusz a fogyasztói igényeken, nem a termelési lehetőségeken.

Price                     -> Cost to satisfy – a fogyasztás teljes költsége, nemcsak a polci ár. pl: Bolognai szószhoz a hús és tészta költsége, bulihoz a taxiköltség

Placement          -> Convenience to buy – az egyszerűség, gyorsaság egyre fontosabb igény a vásárlás helyével, módjával kapcsolatban. pl: hitelkártyák, katalógusok

Promotion          - > Communication – a manipuláló, felülről jövő kommunikáció helyett interaktív, egyenrangú kommunikáció.

 

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta