A Cannes Lion, azaz a Cannes-i Reklámfesztivál titán és integrált kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál utolsó napján, szombat este adják át.
2005-ben vezették be a Titanium Lions díjat, amely az „átütő” ötleteket ünnepli. Azt a munkát díjazza, amely meglehetősen provokatív és új irányba mutat.
2007-ben vezették be az Integrated Lions díjat, amely a korszerű integrált kampányokat díjazza.
A Titanium & Integrated Lions díjaknak nincsenek alkategóriái. Az elbírálási folyamat során a zsűri dönti el, hogy melyik alkotás kap titán és melyik integrált oroszlán díjat.
A Titanium & Integrated Lions-on belül a következő díjakat lehet odaítélni:
- Titanium Grand Prix
- Titanium Lion
- Integrated Grand Prix
- Gold Integrated Lion
- Silver Integrated Lion
- Bronze Integrated Lion
A 2009-es évben 403 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között csupán egyetlen magyar nevezés volt.
2009 évi magyar nevezés:
- Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice
A 2009-es nyertes alkotás:
- A nyertes kampány készítője: Obama Amerika, Washington, USA
- Termék: Elnökjelölt
- Címek: Obama/Biden elnökválasztási kampány (USA)
- Bejegyzés típus: titán és integrált
Kapcsolódó linkek: