Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


A Cannes Lion, azaz a Cannes-i Reklámfesztivál titán és integrált kategóriája, melynek díjait az egyhetes fesztivál utolsó napján, szombat este adják át.


 

2005-ben vezették be a Titanium Lions díjat, amely az „átütő” ötleteket ünnepli. Azt a munkát díjazza, amely meglehetősen provokatív és új irányba mutat.
2007-ben vezették be az Integrated Lions díjat, amely a korszerű integrált kampányokat díjazza.

 

A Titanium & Integrated Lions díjaknak nincsenek alkategóriái. Az elbírálási folyamat során a zsűri dönti el, hogy melyik alkotás kap titán és melyik integrált oroszlán díjat.

 

A Titanium & Integrated Lions-on belül a következő díjakat lehet odaítélni:

  • Titanium Grand Prix
  • Titanium Lion
  • Integrated Grand Prix
  • Gold Integrated Lion
  • Silver Integrated Lion
  • Bronze Integrated Lion

A 2009-es évben 403 nevezés történt ebben a kategóriában, melyek között csupán egyetlen magyar nevezés volt.

 

2009 évi magyar nevezés:

  • Leo Burnett, Have fun with the words, Pannon Djuice

 

A 2009-es nyertes alkotás:

 

 

Kapcsolódó linkek:

 








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta