Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Márkafelépítés:

A mindennapi élet számos területén találkozunk a 3M termékeivel, technológiáival sokszor anélkül, hogy észrevennénk. A 3M legrégebbi üzletágai a saját szabadalmú technológiáknak köszönhetően átalakulóban vannak, és vezető piaci pozíciókat foglalnak el a fontosabb termékek területén, a termékek és szolgáltatások páratlanul bő választékát kínálva. A vállalat ma közel 50 000 különböző terméket gyárt, 30 szabadalmaztatott technológiai platformot felhasználva. Az ipari felhasználók számára kínált termékek közé tartoznak többek között a csiszolórendszerek, autójavító termékek, azonosító címkék és a konvertált ragasztószalag rendszerek, ipari ragasztószalagok, a maszkoló- és csomagolórendszerek.

A 3M fogyasztási termékek részlege világszínvonalú szolgáltatásokat és logisztikai támogatást biztosít 64 ország fontosabb kiskereskedelmi hálózatai felé. A fogyasztói irodaszerek divíziója a Scotch® márkanevű termékeket forgalmazza, amelyek között számos különböző területen felhasználható ragasztószalag szerepel, továbbá a Post-it® márkanevű termékeket, valamint a 3M dekorációs és levelezési kellékanyagait. A 3M új, számára eddig „érintetlen” területeken is igyekszik a vásárlói igények hatékony kielégítésére. A más területeken már nagy sikerrel felhasznált technológiát adaptálva bevezette a háztartási takarítóeszköz piacának új, minőségi termékcsaládját Scotch-Brite® márkanéven.

Az irodai termékek kínálatában a 3M több mint 2700 terméket szerepeltet, a saját technológiák megoldásainak széles skáláját alkalmazva, mint például: mikroreplikáció (egéralátétek, kivetítők és monitorszűrők), ragasztóanyagok (ragasztószalagok, öntapadó jegyzettömbök), optikai megoldások (kivetítők, írásvetítők, projektorok, szűrőüvegek térelválasztáshoz). A közlekedésbiztonságot javító termékek egy, az 1930-as években kidolgozott fényvisszaverő technológián alapulnak.

A Közlekedésbiztonsági Anyagok Divíziója által kifejlesztett termékek fokozzák a közúti közlekedés biztonságát, a járművek láthatóságát, figyelmeztetik és tájékozatják a járművezetőket. A termékek között egyebek mellett megtalálhatók a 3M Scotchlite™ fényvisszaverő anyagok széles skálája közlekedési táblákhoz, rendszámtáblákhoz és ellenőrző matricákhoz, átlátszó és fedőfestékek, fényvisszaverő fóliák és bevonatok táblákhoz.

A munka- és környezetvédelmi termékek üzletága a hatékonyabb személy- és környezetvédelem elérése érdekében magas minőségű és teljesítményű termékei és megoldásai mellett széles körű támogatást és szakmai tanácsadást is kínál partnerei számára. Ezeket a termékeket úgy tervezték, hogy ne csak megvédjék használóikat a munka közben előforduló specifikus veszélyektől, de egyidejűleg könnyű felhelyezhetőséget és kényelmes viseletet is biztosítsanak viselőiknek.

A 3M az egészségügyi termékek piacán az 1940-es években jelent meg, az első egyszer használatos izoláló fólia kifejlesztésével, amelyet a sebészetben alkalmaznak. A vállalat termékei ezen a piacon ma is jelen vannak: ragtapaszok, sebészeti lepedők, sterilizációs és fertőzésgátló termékek és szolgáltatások, EKG-elektródák és fonendoszkópok, ortopédiai műszerek és olyan törésrögzítő anyagok, amelyek harmadannyi súlyúak, mint a hagyományos gipszrögzítések. Mindezen felül a 3M szív- és érsebészeti berendezései világszerte elismertek.

A 3M a gyógyszeriparban is elismerést aratott az olyan – általa kifejlesztett – orvosi vényre kapható gyógyszerekkel, amelyek többek között az asztma, légcsőhurut, tüdőtágulás, migrénes fejfájások és szívaritmia kezelését szolgálják. A fogászati divízió 2001-ben átalakult és összeolvadt az ugyancsak világszínvonalú német ESPE Dental AG céggel. A két vállalat egyesülésével létrejött szervezet a fogászati anyagok és készülékek előállítása területén nagy tapasztalattal és innovatív újdonságaival emelkedik ki. Az egyesülés eredményeként egy olyan vállalat jött létre, mely a több mint 2000 fogászati termékkel és szolgáltatással világszerte kivívta a vásárlók elismerését, és tevékenységét az üzleti etika legmagasabb elvárásaival összhangban folytatja.

Az építőipari megoldások, mint a passzív tűzvédelmi rendszerek, hővédő és hőszigetelő fóliák, betörésvédelmi és biztonsági ablakfóliák, a szennyfogó szőnyegek, ipari takarítási termékek vagy éppen a világítástechnikai megoldások az épületek esztétikus, biztonságos és költséghatékony üzemeltetését szolgálják.

Link

http://www.3m.hu

 



Kapcsolódó információk:

Történet

A vállalat története egészen a múlt század végére nyúlik vissza. 1902-ben öt üzletember nagy reményekkel indította el vállalkozását Two Harborsban, Minnesotában Minnesota Mining and Manufacturing (3M) néven, hogy korundot bányásszanak, mely ideális ásványi anyag csiszolópapír és csiszolótárcsa gyártásához. A szigorú pénzügyi szabályoknak köszönhetően a 3M a gazdasági világválság csodája volt. A cég növelte eladásait, egyre több alkalmazottat foglalkoztatott és mind több létesítmény tartozott hozzá – ezenfelül minden évben fizetett osztalékot. Még mielőtt a társadalombiztosítási rendszer Amerikaszerte elterjedt volna, a 3M dolgozói számára jóléti programot indított. Az 40-es évek vége felé a vállalat négy különböző és virágzó üzletágban volt jelen: csiszolóanyagok, enyvezett fedőpapírok, tetőfedő szemcsék és ragasztóanyagok.

A 3M hamarosan megalapította saját nemzetközi divízióit, globális szervezetté válva. Az első divíziók Ausztráliában, Kanadában, Franciaországban, Németországban, Mexikóban és Angliában jöttek létre. A 3M technológiai alapjainak bővítése tovább fejlődött – természetesen az üzlet is. A vállalat munkatársai folyamatosan új lehetőségeket kerestek a fogyasztói igények minél teljesebb kielégítésére. Az általuk előállított, innovatív, új termékek rögzítették helyükre az autóalkatrészeket és a pelenkákat, nyújtottak biztonságot a számítógépes archívumoknak, kínáltak a fogorvosoknak új tömőanyagokat, segítették az épületek tisztán tartását, akadályozták meg a könyvtári könyvek eltulajdonítását, és tették lehetővé a hőszigetelő ruhák kisebb méretét és kényelmesebbé tételét.

Egy élelmes 3M-munkatárs által kifejlesztett nem túl erős ragasztó felhasználásával egy kutató „ideiglenesen – tartós” könyvjelzőt hozott létre, vagyis egy teljesen új termékkategóriát: a legsikeresebb irodai terméket, a Post-it® öntapadó jegyzettömböt 1980-ban mutatták be először. 1995 novemberében jelentették be, hogy az adathordozó és képalkotó üzletág egy új, önálló céggé alakul. Ezzel egy időben piacközpontú üzleti rendszert alakítottak ki, hogy elősegítse a vevői lojalitás továbbépítését, még kiemelkedőbb termékek gyártásával, értékek és szolgáltatások létrehozásával. A több mint 60 országban működő 3M a globális gazdaság egyik legnagyobb szereplője. Teljes bevételének a nemzetközi forgalom több mint a felét teszi ki és ezeken a területeken látja a vállalat a legnagyobb fejlődési lehetőséget is. Folytatódnak a korábbi kezdeményezések: csökkenteni a környezetszennyezést és a károsanyag-kibocsátást, növelni a termelékenységet, mérsékelni a költségeket és gyorsítani a termékek hatékonyabb fejlesztését.








Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta