Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: AdvertCar
Verzió: 7  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-03 17:01:10
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A szócikk elfogult az AdvertCar irányába - szerk.

 

Az AdvertCar Médiaügynökség Kft. több hónapos [termékfejlesztés] után 2007-ben lépett [piac]ra [járműreklám] [termék]ével. Alapkoncepciója járművek felületének mint médiafelületnek magas színvonalú és hatékony felhasználása, egy a hirdetõk számára tiszta és kockázatmentes konstrukció formájában. Az AdvertCar  klasszikus járműmédia, ami erős és hatékony kiegészítőjévé válhat reklám[kampány]aiknak, mert használata biztonságos, garantált és modern.

 

Kizárólag minõségi, forgalmas helyeken sokat futó járművek felületét kínálja hirdetési felületként. Szerződött partnerei olyan önálló szolgáltató cégek, amelyek alapfeladata a mozgás, a forgalmas utcán való közlekedés. Az elérhetõ, egységes megjelenésű flottapark több száz nagy reklámfelületet kínáló furgonból és személyautóból áll. A kínált médiafelület közönségtalálkozását a [Szonda-Ipsos] Piackutató Intézet kutatta, és magas reklámértéket állapított meg (lsd.: www.advertcar.hu/kutat.html). Az adott [célcsoport]tal való közönségtalálkozási értékek (GRP) biztonsággal mérhetőek a járművekbe szerelt műholdas követő rendszernek köszönhetően. Kampánylezárultával errõl GPS alapú teljesítményriportot adnak.


Kizárólag minõségi, forgalmas helyeken sokat futó járművek felületét kínálja hirdetési felületként. Szerződött partnerei olyan önálló szolgáltató cégek, amelyek alapfeladata a mozgás, a forgalmas utcán való közlekedés. Az elérhetõ, egységes megjelenésű flottapark több száz nagy reklámfelületet kínáló furgonból és személyautóból áll. A kínált médiafelület közönségtalálkozását a [Szonda-Ipsos] Piackutató Intézet kutatta, és magas reklámértéket állapított meg (lsd.: www.advertcar.hu/kutat.html). Az adott [célcsoport]tal való közönségtalálkozási értékek ([GRP]) biztonsággal mérhetőek a járművekbe szerelt műholdas követő rendszernek köszönhetően. Kampánylezárultával errõl GPS alapú teljesítményriportot adnak.


 

 

További info



 







Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta