Céginformáció:
Az AGB Italia csoport 1992-ben alapította az AGB Hungary-t, a leányvállalat jelenleg a nemzetközi AGB Nielsen Media Research 100 százalékos tulajdonában van. Ez volt Közép-Kelet Európa első műszeres közönségmérési rendszere. Az első 200 műszeres háztartás Budapesten telepítették az AGB technikusai. 1993-ban a vidéki közönség televízió nézését még a Gallup Intézet mérte napló segítségével. Az első országos tévénézési statisztikák a két adatbázis felnőtt mintán vett összekapcsolásából születtek.
Az AGB Nielsen Media Research (Hungary) a televízió társaságokkal, a hirdetési ügynökségekkel a hirdetőkkel valamint a produceri irodákkal kötött egyéni szerződések alapján biztosítja szolgáltatásait. A szolgáltatások köre az évek alatt jelentősen kibővült, és a nézettségi adatok mellett a televíziós reklámköltési adatok valamint az adatok feldolgozásához szükséges médiaelemző, tervező és kampány-utóértékelő szoftvereket biztosítunk. A korábbi heti nyomtatott jelentések helyébe az elektronikus adatszolgáltatás lépett.
Tevékenység:
TV-nézettségi adatok percről percre, csatornák szerint
Televíziós műsorcím rögzítés
Reklámfilm (szpot) rögzítés és kategorizálás
Médiaelemző szoftver
Rendszeres riportok, összesítők készítése
Összefoglaló elemzések készítése a megrendelők egyedi igényei alapján
Televíziós kampányok utólagos kiértékelése
Hivatalos igazolás "spot certificate" kiadása
Videofelvételek biztosítása a rögzített csatornákról
Folyamatos ügyfélszolgálat
Egyéb adatok:
Link