Bezár [x]
Már 2511 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Agency Trading Desk
Verzió: 5  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2013-11-13 10:49:31
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

 Az ATD egy olyan tartalom alapú hirdetés-targetáló szolgáltatás, mely teljesítmény alapján osztályozza a médiaügynökségek által futtatott kampányhirdetéseket. Alapötlete abból indult ki, hogy különböző célcsoportnak különböző típusú üzenetet kell küldenünk. A valós idejű licitálásos módszerrel ([real time bidding (RTB)]) az ügynökségek eladhatnak, illetve vásárolhatnak inventorykat, attól függően, hogy az adott tartalomkategóriában mennyire sikeres a hirdetésük. Az ATD a hirdető teljes kampányát képes követni.


 Az Agency Trading Dest (ATD) olyan, ügynökségoldali, tartalom alapú hirdetés-targetáló szolgáltatás, mely teljesítmény alapján osztályozza a médiaügynökségek által futtatott kampányhirdetéseket. Alapötlete abból indult ki, hogy különböző célcsoportoknak különböző típusú üzenetet kell küldenünk. A valós idejű licitálásos módszerrel ([real time bidding (RTB)]) az ügynökségek - [DSP]-n keresztül - eladhatnak, illetve vásárolhatnak inventorykat, attól függően, hogy az adott tartalomkategóriában mennyire sikeres a hirdetésük. Az ATD a hirdető teljes, illetve az ügynökség összes kampányát képes követni, és ezekből integrált adatokat közvetíteni.


 

Az ATD nagyszámú felhasználót képes elérni, feltérképezi, hogy milyen típusú közönség számára releváns a hirdetésünk. Az adás-vétel segítségével az ügynökségek olcsóbban juthatnak invetoryhoz, miközben folyamatosan szűrhetik a legsikeresebb megjelenéseket és így a hirdetéseiket célzottan juttathatják el a célcsoportjukhoz.

Ennek segítségével az ügynökségek is jobban megérthetik, mi hozott sikert a kampányukban, jobban kézben tudják tartani a költségeiket. Az ügynökségeknek ugyanakkor együttes erővel kell részt venniük ebben az új generációs tartalomközvetítésben.


Az ATD nagyszámú felhasználót tud elérni, és ezen belül feltérképezi, hogy milyen típusú közönség számára releváns a hirdetésünk, korábbi kampányokban adott célcsoportoknál mi működött, és mi nem. A hirdetés adás-vétel segítségével az ügynökségek olcsóbban juthatnak invetoryhoz, miközben folyamatosan szűrhetik a legsikeresebb megjelenéseket, és így a hirdetéseiket célzottan juttathatják el a célcsoportjukhoz.

Ennek segítségével az ügynökségek is jobban megérthetik, mi hozott sikert a kampányukban, jobban kézben tudják tartani a költségeiket.


 

 

ATD szolgáltatást 2008-ban a [ContextWeb] New York-i központú média szolgáltatást nyújtó vállalat vezetett be a kínálatába.


ATD szolgáltatást egyik elsőként 2008-ban a [ContextWeb] New York-i központú média szolgáltatást nyújtó vállalat vezetett be a kínálatába.


 

További ügynökségi kereskedőrendszerek: Accuen, Xaxis, MIG, Vivaki, Run>, Cadreon, Digilant, Accordant Media, Impaqt, VarickMedia Management,


 

Kapcsolódó hivatkozások:

ContextWeb website: http://www.contextweb.com/



 

 

 




Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta