Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: ambient médiumok
Verzió: 9  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-14 11:16:45
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Ambient médiumok: "Speciális, vagyis ambient közterületi médiumokból is egyre több van országszerte, ami egyértelműen jelzi a nem hagyományos formák iránt megnövekedett hirdetői igényt. Ezek a rendhagyó megoldások kültéri formáikban általában nagy költségvetést igényelnek - mind a gyártást, mind a beltéri díjat illetően -, és hosszabb távra, nem egy-egy hónapra szólnak. Üzenetük ezért többnyire nem egy időszaki kampány részét alkotja, ugyanis a kreatívanyag cseréje meglehetősen drága lenne, hanem általában imázsreklámot szoktak a különleges köztéri megoldásokon alkalmazni a hirdetők. A beltéri ambient reklámhordozók költségvetése kisebb, előállításuk egyszerűbb és olcsóbb, éppen ezért kampányszerűen alkalmazhatóak.

 

A köztéri ambient médiumok megjelenési formái egyre sokasodnak, a 2006 őszén fellelehető leggyakoribb hazai formái:


Ambient médiumok: "Speciális, vagyis ambient közterületi [médium]okból is egyre több van országszerte, ami egyértelműen jelzi a nem hagyományos formák iránt megnövekedett hirdetői igényt. Ezek a rendhagyó megoldások kültéri formáikban általában nagy költségvetést igényelnek - mind a gyártást, mind a beltéri díjat illetően -, és hosszabb távra, nem egy-egy hónapra szólnak. Üzenetük ezért többnyire nem egy időszaki [kampány] részét alkotja, ugyanis a kreatívanyag cseréje meglehetősen drága lenne, hanem általában [imázs]reklámot szoktak a különleges köztéri megoldásokon alkalmazni a hirdetők. A beltéri ambient reklámhordozók költségvetése kisebb, előállításuk egyszerűbb és olcsóbb, éppen ezért kampányszerűen alkalmazhatóak.

 

A köztéri ambient médiumok megjelenési formái egyre sokasodnak, a 2006 őszén fellelehető leggyakoribb hazai formái:


  • [járműfóliázás]
  • [mobil plakát]
  • épületrekám: falfestés, [neonreklám], [tetőtábla]
  • egyedi táblák: [Toledo-tábla], [eurolux]
  • bolti megjelenések: padlógrafika, [bevásárló kocsi], [display], [áruelválasztó]
  • [jármű- és megállóreklám]ok: [balusztrád], [motion poster], [padlómatrica], járműbelső, [kapaszkodó-reklám], [infoscreen]"

  • [járműfóliázás]
  • [mobil plakát]
  • [épületrekám]: falfestés, [neonreklám], [tetőtábla]
  • egyedi táblák: [Toledo-tábla], [eurolux]
  • bolti megjelenések: [padlógrafika], [bevásárló kocsi], [display], [áruelválasztó]
  • [jármű- és megállóreklám]ok: [balusztrád], [motion poster], [padlómatrica], járműbelső, [kapaszkodó-reklám], [infoscreen]"

Incze Kinga - Pénzes Anna: A reklám helye 2.0, http://www.areklamhelye.hu/


[Incze Kinga] - [Pénzes Anna]: A reklám helye 2.0, http://www.areklamhelye.hu/










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta