Személyes információk:
Barcza Enikő 2011 óta a KutatóCentrum cégvezetőjeként felel a szakmai irányításért, a stratégiai kapcsolatok kialakításáért, a termékfejlesztésért, a marketing stratégia kialakításáért, valamint a márkaépítésért. Több mint 10 éve foglalkozik piackutatással. Rendszeresen publikál és előad szakmai rendezvényeken. Számos piackutatási terméket hozott létre a KutatóCentrum berkein belül (pl. E-Mail Marketing Report, E-Shopping Report, E-Tech Report, SmartPhone Report).
Házas, egy kislánya van. Hobbijai a röplabda, a golf, és az olvasás.
Szakmai előmenetel:
Tanulmányai:
KOTK
Marketing másoddiploma
1998 - 1999
Eötvös Lóránt Tudományegyetem
1993 -1997
Előző munkahelyei:
Hírek Média - KutatóCentrum
2007 - 2011
Pozíció: online kutatási üzletág igazgató
Feladatkör: szakmai irányítás, stratégiai kapcsolatok kialakítása, új elektronikus kutatási szolgáltatások kidolgozása és bevezetése, valamint az online piackutatás hazai népszerűsítése.
MASMI Hungary Piackutató Intézet
2000 - 2007
Pozíció: kutatásszervezési osztályvezető
REAGENS Fejlesztő, Gyártó és Kereskedelmi Kft.
(DIAGAST Laboratoires)
1997 - 1999
Pozíció: képviselet vezető, termék- és marketing manager
Feladatkör: Magyarországi képviselet vezetése, vevőkapcsolatok építése, marketingstratégia kialakítása, konkurenciafigyelés.
Egyéb tudnivalók:
Szakmai tagságai:
PMSz elnökségi tag 2009 óta.
ESOMAR tag 2006 óta.
Publikációi:
- Rendszeresen publikál a Mai Piac, Kreatív, Élelmiszer és Marketing&Média lapokban.
- PMSZ.org: Konferencia-beszámoló: Online kutatás és határterületei – GOR Konferencia 2009, Bécs (2009. április 20.)
- Mai Piac: Piacfelmérés – kicsit másképp (2009. április 17.)
- Élelmiszer: Aki nincs a hálón, olyan mintha nem lenne (2008. december 19.)
- Kreatív Online: 6,4 milliárd dollár online kutatásra (2008. december 16.)
- PMSZ.org: Kutatási panelek mikroszkóp alatt (2008. november 27.)
- Mai Piac Online: Napicikkek a netkosárban (2008. július 11.)
- Kreatív: A szájak ereje (2008. február 19.)
Előadásai:
- Internet Hungary, Golden Dove, DMSz szemináriumok, Piackutatás Napja Konferencia, Brand&Music konferencia stb.
- Turizmus Akadémia: Online vásárlás a turisztikai iparban
Nyilatkozatai:
- Metropol: A munkavállalók többsége nem tervez váltást (2011. február 17.)
- Index.hu: Utánvéttel vásárolnak online a magyarok (2011. január 11.)
- IT Business: Bizalomépítéssel bővülhetne (2010. november 2.)
- Kreatív Online: Nyolc százalékkal csökkent a kutatási piac (2010. október 11.)
- Babaszoba.hu: Sok a tévhit a várandósság allati étkezésről és a hozzátáplálásról (2010. július 7.)
- Radiocafé: Foci vb (2010. június 17.)
- Népszava: A fiatalokat vonzzák leginkább a fesztiválok (2010. május 13.)
- Inforádió: Tévéből tanulunk? (2010. április 7.)
- Betegszoba: Nem figyelünk a fájdalomcsillapítók mellékhatására (2010. március 30.)
- Radiócafé – Milliók reggelireí. Gumiválasztáskor az ár az első (2010. március 18.)
- Marketing&Média: Jobban hiányzik a Sláger (rádiós felmérés) (2010. február 10.)
- Gazdasági Rádió – NetCity: MASMI-KutatóCentrum felmérés az internetezési szokásokról (2010. január 29.)
- Világgazdaság: Többen vásárolnak az interneten (2009. október 21.)
- Kossuth Rádió – 180 perc: Az internetes vásárlásról (2009. augusztus 5.)
- Marketing&Média: Aktívabbak a szinglik (2009. június 22.)
- Index.hu: A magyarok egyharmada néz online tévét (2009. április 14.)
- Index.hu: Több magyar otthonban van internet, mint vezetékes telefon (2009. február 18.)
Kapcsolódó információ:
Facebook profilja: http://www.facebook.com/profile.php?id=1783195988
LinkedIn profilja: http://www.linkedin.com/pub/barcza-enik%C5%91/10/568/a