Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: below the line
Verzió: 7  
Változtatta: Ildiko
Változtatás dátuma: 2009-08-07 17:44:01
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Below the Line (vonal alatt): Nem a klasszikus tömegmédiumokon keresztül történő [reklám]ozás. Eszköztára, ami a vásárlást direkt módon befolyásolja. Legtöbbször az eladás helyéhez kötött akció/[promóció]. Általában a tömegmédiánál élesebben, pontosabban éri el a [célcsoport]ot. Üzenete összetettebb, személyesen a fogyasztót vonja be a [márka] világába.

 

Magában foglalja:


Below the Line (vonal alatt): Nem a klasszikus tömegmédiumokon keresztül történő [reklám]ozás. Eszköztára, ami a vásárlást direkt módon befolyásolja. Legtöbbször az eladás helyéhez kötött akció/[promóció]. Általában a tömegmédiánál élesebben, pontosabban éri el a [célcsoport]ot. Üzenete összetettebb, személyesen a fogyasztót vonja be a [márka] világába.

 

Magában foglalja:


  • [fogyasztó]i és kereskedelmi promóciók
  • akciós/szezonális termékek
  • bolti akciók, [kóstoltatás]ok
  • tailor-made promóciók

 

A nagy mosópor gyártó cégek, sok évvel ezelőtt, két csoportra bontották [marketing] költésüket. Egyszerűen húztak egy vonalat, ami fölé felírták a hagyományos [médium]okat (TV, rádió, [sajtó], közterület stb.), alá pedig minden más egyebet, amit felhasználtak marketingjük során (rendezvények, promóciók stb.) de nem sorolhatók a hagyományos kategóriába. Ezek lettek a vonal alatti elemek, azaz a Below The Line marketing. A BTL marketing jellemző, hogy legtöbbször az ötlet áll az előtérben, nem pedig a hatalmas büdzsé költés.


 

A nagy mosópor gyártó cégek, sok évvel ezelőtt, két csoportra bontották [marketing] költésüket. Egyszerűen húztak egy vonalat, ami fölé felírták a hagyományos [médium]okat (TV, rádió, [sajtó], közterület stb.), alá pedig minden más egyebet, amit felhasználtak marketingjük során (rendezvények, promóciók stb.) de nem sorolhatók a hagyományos kategóriába. Ezek lettek a vonal alatti elemek, azaz a Below The Line marketing. A BTL marketing jellemző, hogy legtöbbször az ötlet áll az előtérben, nem pedig a hatalmas büdzsé költés.










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta