A szakember 1979-ben végzett a Közgazdasági Egyetemem. Diplomamunkáját az akkor újdonságnak számító termékmenedzseri rendszer hazai tapasztalatairól írta. 1992 óta vezeti saját cégét az Argumentum Marketing Tanácsadó Kft-t. Ezen időszak alatt tovább képezte magát az amerikai USAID, illetve a német RKW program nyújtotta lehetőségeken.
1987 óta tanít különféle felsőoktatási intézményekben, illetve tanfolyamokon. Az elmúlt években marketing szakértői címet szerzett, és szerepel az NSZFI szakértői listáján, mint oktatási-és vizsga szakértő. 2010-ben igazságügyi szakértői címet szerzett. Az évek során több szakkönyv, tankönyv és jegyzet szerzője, szerkesztője, vagy szaklektora. Körül-belül 100 szakmai publikációt jegyzett.1999 óta elnökségi tagja a Magyar Marketing Szövetségnek, ahol 2003-2008 között a főtitkári feladatokat is ellátta.
2005-ben jelentette meg az "Elégedett az ügyfél?" című szakkönyvét, melyet 2011-ben a "Egy nyelven az ügyféllel" című kapcsos gyakorlati kézikönyv követett.