Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: brand manager
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-14 16:00:29
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A Brand Manager, vagy más néven [márka]menedzser a [vállalat] termékeit, vagy egy adott [termék]ét menedzseli, vagyis a legalkalmasabb [marketing] eszközök segítségével elősegíti ezen termék vagy termékek sikeresebb értékesítését.

A Brand Manager a reklámügynökségekkel szorosan együttműködik.


A Brand Manager a [reklámügynökség]ekkel szorosan együttműködik.


 

Feladatai:

  • [kampány]ok kidolgozása,
  • [fogyasztó]i kutatások készítése, valamint azok elemzése,
  • a termék, vagy termékek életútjának végigkísérése, a bevezetési szakasz kezdetétől egészen a hanyatlási szakasz végéig,
  • a [piac] folyamatos figyelemmel kísérése,
  • [versenytárs]ak értékelése.
     

Ismertebb Brand Managerek: [Száraz Krisztián] (Chrisdry.com, Webdoki.hu, Magi.hu, Profibox.hu, Diarconsult.hu, Borászat.hu, Htt.hu), [Szabó János] (IBM Magyarország Kft.), [Sárik Ferenc] (Cerbona Zrt), [Varju Péter] (Chio Magyarország Kft.).


Ismertebb Brand Managerek:

  • [Száraz Krisztián] (Chrisdry.com, Webdoki.hu, Magi.hu, Profibox.hu, Diarconsult.hu, Borászat.hu, Htt.hu),
  • [Szabó János] (IBM Magyarország Kft.),
  • [Sárik Ferenc] (Cerbona Zrt),
  • [Varju Péter] (Chio Magyarország Kft.).




Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta