Bezár [x]
Már 2498 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: BrandTrend
Verzió: 5  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2019-05-27 08:15:41
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A BrandTrend [Kőszegi András] média és marketing szakújságíró által alapított médiavállalkozás.. 2013 óta Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna a BrandTrend 50%-os társtulajdonosa. Társulása óta a www.brandtrend.hu jelentős ráncfelvarráson esett át, a BrandTrend márkatanácsadási üzletágat indított, és nemzetközi piacokra lépett.


A BrandTrend [Kőszegi András] média és marketing szakújságíró által alapított médiavállalkozás.. 2013 óta Trunkné dr. Jánosy Zsuzsanna a BrandTrend 50%-os társtulajdonosa. Társulása óta a BrandTrend márkatanácsadási üzletágat indított, és nemzetközi piacokra lépett.


Elemei  a 2004-től üzemeltetett weboldal, a márka hírekkel foglalkozó Brandtrend.hu és a vállalati felelősségvállalás témájú  2010-ben indult hírportál, a külön márkázott [Socailbranding.hu).

2016 óta a BrandTrend saját márka, a  Branding Dialog márkanév  alatt a VIlággazdasággal közös negyedéve print kiadványt is üzmeltetnek brand témában.


A BrandTrend saját márka, Branding Dialog márkanév  alatt a Világgazdasággal közös negyedéve print kiadványt is üzmeltetett.


A BrandTrend - ahogy az a nevéből is következik - erősen fókuszál a [márkázás]sal kapcsolatos kérdésekre. Megfogalmazásuk szerint: "a média, a marketing és a reklám a globális gazdaság egyik legjelentősebb húzó ágazata. A mai fogyasztói központú társadalomban az orientációs rendszer alap eleme a [márka]. Ennek ismerete ugyanúgy fontos a szakmában dolgozóknak, mint a fogyasztóknak.
 
Az egyre telítődő piacokon nagy szükség van a márkázásra a fogyasztók, és az üzleti ügyfeleknek szánt termékek és szolgáltatások körében is. Egyre több vállalat és vállalkozás ismeri fel a márka alapú kommunikáció előnyeit a kizárólag értékesítést támogató kommunikációval ([promóció]) szemben.


A fogyasztók reklámellenes magatartásának fokozódásával a mennyiségi elérés helyett egyre fontosabb és hatékonyabb a minőségi bevonás. Nagyobb szerepet kap az, hogy a közönség hogyan és milyen motivációkkal használja az adott médiaeszközöket. Így kedvezőbben gondolkodnak a megjelenő márkákról is.

Az alapító Kőszegi András 2018-ban lemondott az ügyvezetőségről és azóta nem vesz részt a BrandTrend életében.



Kapcsolódó hivatkozás:


Kapcsolódó hivatkozás:


www.brandtrend.hu

www.socialbranding.hu

BrandTrend Twitter

BrandTrend Facebook oldal

 


 





Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta