Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Céginformáció:

A Célcsoport Média Kft. 2004-ben alakult azzal a céllal, hogy kreatív, látványos kommunikációs megoldásokat biztosítson a médiapiacon a hirdetők és ügynökségi partnereik részére.


Szolgáltatásaikra jellemző a gyors és rugalmas alkalmazhatóság, kiemelten fontos helyszínek és célcsoportok lefedése holt szórás nélkül, illetve előnyös ár-érték arány.Posmedia

 

POS Media Europe – Európa piacvezető in-store média cége – Magyarországon többségi tulajdont vásárolt a Célcsoport Média Kft-ben.


Kapcsolat:
Célcsoport Média Kft.
1037 Budapest, Bokor utca 15-21.
Tel.: +36/1 439 33 80
Fax:+36/1 439 33 81

Dévényi – Radó Szilvia (Mobil média, project média, Indoor média, Field marketing)
Tel.: +36/1 439 33 87
Mobil: +36 70 430 44 33
email: d.szilvia@celcsoportmedia.hu

Kovács Péter (In-store média)
Tel.: +36/1 439 33 96
Mobil: +36 70 430 44 45
email: k.peter@celcsoportmedia.hu



Tevékenység:

Főbb tevékenységi körök:


Mobil média:
-    célzott, innovatív, költséghatékony megoldás lehet kiegészítő eszközként a céltábla ott, ahol a hagyományosnak számító közterületi eszközök nem érhetőek el
Eszközei:
Céltábla, Céltábla plusz, Mobil ledfal, Pódium autó, Bicilight, Taxi board, Taxi select, Smart easy run, Smart promo run

Field marketing:
-    [BTL]? eszközök közé sorolják a field marketinget
-    magába foglalja többek között a kóstoltatást, termékminta szórást, lojalitásrendszereket és a fogyasztó személyes megkeresését igénylő aktivitásokat
-    előnye a személyes kapcsolatteremtés a fogyasztóval egy olyan környezetben, ami megfelel az adott márkának
-    eszközök erre: PavilonAutó, Smart Promo Run, Season Promotion Pavilon és Bicilight


A field marketing eszközei:


Bicilight

A Bicilight alkalmas szezonálisan, vagy ideiglenesen fontos helyszínek elérésére: nyaraló övezetek, strandok, fesztiválok, kiállítások, koncertek, sportesemények, céges rendezvények.

Különlegességei:
•    Látványos, fiatalos imidzs
•    Interaktív kampány
•    Szórólapozási lehetőség (bicikliseink egyben promóterek is)
•    3D kivitelezés lehetősége
•    Teljes dekoráció lehetősége
•    Kihangosítási lehetőség
•    Megvilágított felület lehetősége
•    24 órán belül indítható
•    GPS alapú útvonal követés

Smart Promo Run

Az ország teljes területén bevethető promóciós eszköz, melynek segítségével rövid idő alatt is nagy terület fedhető le látványos, fiatalos módon.

Különlegességei:
•    Önálló Field Marketing akció
•    Interaktivitás
•    3D kivitelezési lehetőség
•    SMART imidzs

Pavilonautó

Mobilitása következtében a Pavilon Autóval gyors és költséghatékony Field Marketing akciók kivitelezhetők az ország teljes területén, akár naponta több helyszínen.
A szolgáltatás részeként az akció teljes háttérszervezését elvégezzük, a hatósági engedélyeztetéstől kezdődően a promóterek képzéséig.

Különlegességei:
•    Mobil Bemutató terem
•    Élelmiszer kóstoltatás
•    Interaktivitás
•    Adatgyűjtési lehetőség
•    Gyorsaság rugalmasság
•    Brand imidzs korlátlan átadása
•    PR érték

Season Promotion Pavilon

Kül- és belterületen egyaránt alkalmas promóciós eszköz, mellyel az egész ország területén, naponta más-más helyszínen látványos Filed Marketing akciók kivitelezhetőek.

Különlegességei:
•    Élelmiszer kóstoltatás
•    Interaktivitás
•    Adatgyűjtési lehetőség
•    Gyorsaság rugalmasság
•    Brand imidzs korlátlan átadása
•    PR érték

Indoor média:
-    bevásárló központokban és kiemelt szolgáltató egységekben való megjelenés a fizető célcsoport megtalálása érdekében
-    előnye még, hogy a helyszíneken való megjelenés imázsa magas, illetve aktív, befogadó állapotban érik el a fogyasztót
-    jellemző a kreativitás és a minőségi megjelenés


Az indoor megjelenések négy kategóriája:


1. Indoor trend

Rendszeresen használt felületek, szabvány méretekkel és gyártási paraméterekkel:
•    Légtér molinó
•    Bejárat dekoráció
•    Liftdekoráció
•    Asztaldekoráció
•    Padlómatrica
•    Hostess promóció


2. Indoor special

Eseti jelleggel használt, egyedi, újszerű megjelenési formák, például:
•    3D-s installáció kihelyezése
•    Vízesés, szökőkút dekoráció
•    Mosdótükör dekoráció
•    Egyedi légtér dekoráció (3D-s megjelenés)


3. Horeca

Változatos, egyedi hirdetési felületek éttermekben, kávézókban, szórakozóhelyeken:
•    Asztalplakát
•    Elvihető pohár
•    Elvihető zacskó
•    Hamutál
•    Menütartó
•    Poháralátét
•    Poháralátét tartó
•    Pultszőnyeg
•    Szalvéta
•    Tányéralátét
•    Tükörmatrica


4. Beauty

Újszerű, egyedi megoldások szépségszalonokban és fitness termekben:
•    Tükörmatrica
•    Termékminta tartó
•    Zuhanymatrica
•    Padlóplakát
•    Beterítő kendő
•    Öltözőszekrény matrica

Project média:
-    olyan friss ötletek, melyek az adott környezethez tökéletesen igazodva közvetítik a reklámüzenetet
-    a célcsoporttal történő, újszerű kommunikáció a konkurenciától való markáns megkülönböztetést, szóbeszédet, szimpátiát, magas figyelmet generál
In-store média:
-    Nő a vásárlás előtti döntési pillanat szerepe.
-    Támogatja a hirdető értékesítési és kommunikációs céljait.
-    magas elérés, országos lefedettség, szegmentálhatóság, átlagosnál magasabb jövedelmű célcsoport, költséghatékony felület jellemzi, mely regionális, vagy országos kampány üzenetének továbbítására alkalmas
Országos szinten 550 helyszínen és 39 milliós havi látogatottsággal generálva kínálják reklámeszközeiket a következő hálózatokban:
-    Cora, Interspar, Kaiser’s, Spar, Tesco



Egyéb adatok:

Főbb referenciák:


-    Avon – céltáblaAvon céltábla
-    Vodafone – Pódiumautó
-    Tv2 – Taxi Select
-    DM – céltábla
-    Milka – céltábla
-    Cartoon Network – céltábla
-    Cinama City – Bicilight
-    Sláger Rádió és Erste Bank – Integrált kommunikáció
-    L’Oreal – Project Media
-    Nestlé – Bicilight
-    Fanta – Pódiumautó
-    Nokia – Smart Promo Run
-    T-Home – Smart Promo Run
-    T-Home – Taxi Board
-    Tesco Express Áruháznyitás – Bicilight
-    Michelin – Promóció
-    Cora – Pódiumautó
-    Nincs Fehér Folt – Céltábla
-    MOL – Céltábla
-    T-Home – Smart Promo RunNokia Smart
-    TV2 Megasztár – Smart Promo Run
-    Bors Magazin – Bicilight
-    Nox – céltábla
-    Erste Bank – céltábla
-    Lyoness – Bicilight 3D-s elemmel
-    Apenta – Bicilight 3D-s elemmel
-    Pannon – Bicilight Full Dekor
-    Fressnapf – Smart Promo Run 3D-s elemmel
-    Milka – Bicilight Full Dekor
-    Ikea – céltábla
-    Tibi Csoki – Bicilight Full Dekor
-    L’Oreal – Project Media
-    Old spice – pódiumautó
-    austrian airlines – céltábla plusz

 


A szócikkhez társított címkék:
cég , kommunikáció , média , médiapiac







Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta