Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Columbia Records UK, AC/DC Rocks the Office kampány
Verzió: 8  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-14 16:08:01
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány címe: AC/DC Rocks the Office
Ügyfél:
Columbia Records
Márka:
AC/DC Black Ice albuma
Ügynökség:
SONY MUSIC ENTERTAINMENT UK, London, Egyesült Királyság
Díj:
[Cannes-i Reklámfesztivál], [Cyber Lions], Ezüst, 2009 (Nevezési kategória: Innovatív ötletek, egyéb interaktív digitális média)

 


Kampány:
A SONY MUSIC ENTERTAINMENT rövid kutatásából kiderül, hogy a 30-40 év közötti férfiak a zene segítségével szeretnek kitörni a mindennapok unalmából és stresszéből. A feladat tehát az volt, hogy ezt a közönséget online megszólítsák, és egy emlékezetes pillanatot szerezzenek nekik. Így született meg a világ első ASCII videóklipje, aminek készítettek egy Excel táblázatban is nézhető verziót.

 

ASCII film:

 

 

 

Eredmény:
Hatalmas nemzetközi sajtóvisszhang, 1,5 millió Youtube nézettség a mai napig, 1 millióan töltötték le az Excel állományt.

 

Megoldás:

Három lépésből állt a kampány. Első lépésként készítettek egy videót az Excel táblázatból, és feltöltötték a Youtube-ra, a videó végén látható volt a kampány hivatalos honlapjának URL címe. Második fázisban elhintették pár blogon a kampány terveit, illetve az ASCII videót, amit nagyon sokan átvettek, és ennek is köszönhető a hatalmas sajtó visszhang. Harmadik lépésben pedig emailben küldték szét az Excel fájlt, ami így már magától is terjedni kezdett.

Három lépésből állt a [kampány]. Első lépésként készítettek egy videót az Excel táblázatból, és feltöltötték a Youtube-ra, a videó végén látható volt a kampány hivatalos [honlap]jának [URL] címe. Második fázisban elhintették pár [blog]on a kampány terveit, illetve az ASCII videót, amit nagyon sokan átvettek, és ennek is köszönhető a hatalmas sajtó visszhang. Harmadik lépésben pedig emailben küldték szét az Excel fájlt, ami így már magától is terjedni kezdett.


Hivatalos honlap és az Excel állomány:










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta