Bezár [x]
Már 2496 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


cost-per-click (CPC): a hirdetésre történő egy rákattintásra eső reklámköltség az online médiumok esetében. Leggyakrabban a keresőkben bevett árazási mód (más néven pay-per-click - PPC), amely előnye, hogy jól tervezhető, és hogy csak a hirdető számára valódi értékkel bíró reklámmegjelenések után kell fizetni.

Hátránya lehet a megjelenés alapon történő fizetéssel szemben, ha a kampánykreatív annyira hatásos, hogy olyan sok rákattintást generál, amely esetén már inkább megérné adott büdzséből megjelenés alapon vásárolni, így maximalizálva a klikkszámot.

Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Pókerpédia Jógapédia Webfazék
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
póker szabályok,
stratégiák
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta