Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Danone
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2011-08-04 09:26:44
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A mindössze 41 éves múltra visszatekintő DANONE Csoport a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártó cége. A világ 120 országában 201 termelőüzemmel rendelkező és a 88,184 főt foglalkoztató cégcsoport világelső a friss tejtermékek (DANONE) és a palackozott ásványvizek forgalmazásában (Evian, Volvic) és második a kekszek és cereáliák piacán (DANONE, LU). A DANONE Csoport három fő üzletágra épít: a friss tejtermékek, a kekszek, valamint az ásványvíz divíziókra.


A mindössze 41 éves múltra visszatekintő DANONE Csoport a világ egyik legnagyobb élelmiszergyártó cége. A világ 120 országában 201 termelőüzemmel rendelkező és a 88,184 főt foglalkoztató cégcsoport világelső a friss tejtermékek (DANONE) és a palackozott ásványvizek forgalmazásában (Evian, Volvic) és második a kekszek és cereáliák piacán (DANONE, LU). A DANONE Csoport három fő üzletágra épít: a friss tejtermékek, a kekszek, valamint az ásványvíz divíziókra.



A DANONE Csoport koncentrálódó [termék] [portfolió]jában négy vezető [márka], a DANONE, a LU, az Evian és a Wahaha adja a csoport forgalmának 60 százalékát, amiből pl. a világ friss tejtermék piacán a legismertebb márka , a DANONE több, mint 20 százalékot képvisel.

 

Szaktudásunkra, üzleti tapasztalatunkra, széles termékválasztékunkra, a vásárlókkal és a kiskereskedőkkel kiépített jó kapcsolatainkra büszkék vagyunk. Filozófiánk az, hogy az üzleti sikereket össze kell egyeztetni az emberek és a természet iránti tisztelettel, a globalizációt összhangba kell hozni a helyi érdekekkel; ezt nevezzük mi "a DANONE útjának".


A DANONE Csoport koncentrálódó [termék] [portfolió]jában négy vezető [márka], a DANONE, a LU, az Evian és a Wahaha adja a csoport forgalmának 60 százalékát, amiből pl. a világ friss tejtermék piacán a legismertebb márka , a DANONE több, mint 20 százalékot képvisel.


A Danone hivatalos logoja 

Szaktudásunkra, üzleti tapasztalatunkra, széles termékválasztékunkra, a vásárlókkal és a kiskereskedőkkel kiépített jó kapcsolatainkra büszkék vagyunk. Filozófiánk az, hogy az üzleti sikereket össze kell egyeztetni az emberek és a természet iránti tisztelettel, a globalizációt összhangba kell hozni a helyi érdekekkel; ezt nevezzük mi "a DANONE útjának".


 

Kapcsolódó linkek











Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta