Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Diesel UK, Diesel XXX SFW kampány
Verzió: 14  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2011-08-08 09:16:43
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány címe: Diesel XXX SFW
Ügyfél:
Diesel

Márka: Diesel XXX

Ügynökség: [the:viral:factory] London, Egyesült Királyság
Díj:
[Cannes-i Reklámfesztivál], [Cyber Lions], Arany helyezés, 2009 (Nevezési kategória: [vírusreklám])

 

 

A kampány leírása:
 

Gyakran tiltakoznak amiatt, hogy ne szóljon minden nagy vírusfilm a szexről, de olykor egy [brief] szinte könyörög érte, ahogy ebben az esetben is történt. A szex beemelését a [reklám]okba nagyon óvatosan kell kezelni, mivel a nézőnek lefoglalják vele a figyelmét, és nem fog tudni visszaemlékezni a [brand]re. Csak abban az esetben praktikus használni, amikor a [termék] szorosan kapcsolódik ehhez a témához. Ebben a  filmben a termék neve, a Diesel új kollekciója XXX névre hallgat, és jó megoldásnak tűnt az erotikus tartalom használata.

 

A film a Diesel 30. születésnapja alkalmából is készült, amely egyben meghívó is volt a világ több részére tervezett születésnapi bulikba, de mindezek mellett a Diesel komoly kötődését a zenéhez is hívatott bemutatni:

http://cult.diesel.com/dum.html


Meghívó a New Yorkban tartott buliraA film a Diesel 30. születésnapja alkalmából is készült, amely egyben meghívó is volt a világ több részére tervezett születésnapi bulikba, de mindezek mellett a Diesel komoly kötődését a zenéhez is hívatott bemutatni: music.diesel.com/


 

 

 

Diesel XXX SFW film:

 

 

 

 

Eredmény:
 

Az első héten a film több mint 4 milliós nézettséget produkált, ez a szám mára már elérte a 14 milliót is. A filmet több mint 25.000 pozitív kommenttel látták el, valamint a széleskörű nemzetközi [sajtó] is foglalkozott vele. A film a [Cannes-i Reklámfesztivál]on [Cyber Lions]  Arany díjat kapott 2009-ben.

 


Kampány tervezői:



Kampány tervezői:


Név
Vállalat
Pozíció
The Viral Factory
The Viral Factory
Agency
The Viral Factory
The Viral Factory
Creative
The Viral Factory
The Viral Factory
Production Company
Keith Schofield
 
Director
Ed Robinson
The Viral Factory
Executive Producer
Jon Stopp
The Viral Factory
Producer
The Viral Factory
The Viral Factory
Seeding/Media Planning
Neil Mcfarland
Big Animal
Animation Editor
Rob Hill
 
Offline Editor
Tracey Khan
Unit Post
Post Production Producer
Kim Storey
 
Senior Dubbing Mixer
Dominic Nunns
Audio Network
Music
Miguel Ares
Diesel
Interactive Marketing Manager
Richard Holley
Diesel
 

 










Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta