Bezár [x]
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Digitális Média Tények Könyve
Verzió: 19  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2017-03-20 16:38:42
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

2008 óta évente megjelenő nyomtatott, ingyenesen elérhető periodika, amely a [digitális] [média] és [marketing] hazai és legfontosabb nemzetközi tényadatait és trendjeit foglalja össze. A [Neo Interactive] digitális ügynökség által szerkesztett és kiadott szakmai füzet megjelenését áprilisra időzítik, terjesztése az [Enter!Digital]-on, valamint a [Kreatív Magazin]ban [befűzés]sel történik.


A Digitális Média Tények Könyve (DMTK) 2008 óta jelenik meg, és évről évre a [digitális] [média] és [marketing] legfontosabb hazai és nemzetközi tényadatait és trendjeit foglalja össze. A [Neo Interactive] digitális ügynökség által szerkesztett és kiadott szakmai füzet megjelenését  májusra időzítik, több csatornán, többek között a neo [Enter!Digital] képzésein, egyetemeken, valamint a [Kreatív Magazin]ban [befűzés]sel terjesztik.


 

A digitális formában is hozzáférhető, illetve regisztráció ellenében ingyenesen letölthető kiadvány a hazai online médiapiac - benne kiemelten a 3-4 piacvezetővel - mellett a nemzetközi piacvezetők megelőző egy évét is bemutatja, valamint betekintést enged a [közösségi marketing], a [keresőmarketing], a [mobilinternet] és a [digitális televíziózás] fontosabb nemzetközi és hazai trendjeibe.


A digitális formában is hozzáférhető, illetve regisztráció ellenében ingyenesen letölthető kiadvány bemutatja a legfontosabb hazai portfóliók előző évét, a közösségi platformok és a [közösségi marketing], a [keresőmarketing], a [mobilinternet] és a [mobilmarketing] legfontosabb újdonságait. Beszámol emellett a leglényegesebb digitálismarketing-trendekről, az év legizgalmasabb szakmai fejleményeiről és a magyar kommunikációs ipar kiemelt díjairól. 2016 óta a legelgondolkodtatóbb magyar és nemzetközi véleményekből is ízelítőt kaphatnak az olvasók. 2017 újdonsága a DMTK társkiadványa, a Vélemények Könyve, amelynek épp e vélemények szekció adta az alapötletét.


 

[Célcsoport]: elsősorban a hazai online kommunikáció iránt érdeklődő nagyközönség: marketingesek, médiások, újságírók, diákok, oktatók.

[Célcsoport]: elsősorban a hazai digitális kommunikáció iránt érdeklődő szakemberek és leendő szakemberek: marketingesek, médiások, ügynökségi szakemberek, szak- és gazdasági újságírók, diákok, oktatók.

 
Források: A kiadványban szereplő statisztikai, látogatottsági és kutatási adatok a [Szonda Ipsos] Magyarország, a [Gemius] S.A., az [NRC Piackutató] és a [TNS media intelligence] (új nevén Kantar Media) adatszolgáltatása alapján.

Források: A kiadványban szereplő, évről évre megjelenő statisztikai, látogatottsági és kutatási adatok a [Szonda Ipsos] (új nevén Ipsos) Magyarország, a [Gemius] S.A., az [NRC Piackutató] és a [TNS media intelligence] (új nevén Kantar Media) adatszolgáltatása alapján állnak elő.

 
A 2008-as - első - kiadvány szerkesztőbizottsága: [Kiszely László], a [Vodafone Magyarország] akkori mobilhirdetési vezetője, [Klenovszki János], az [NRC Piackutató] ügyvezetője, [Kovács Márton], a [Szonda Ipsos] kutatásvezetője, [Máth András], a [Ringier Magyarország] kutatásért felelős vezetője, [Séra Bálint] kutató és blogger, [Szávuly Krisztián], a [Sanoma Budapest] akkori lapigazgatója és [Varga Károly], a Medián [Webaudit] projektigazgatója.

A 2008-as első és a 2009-es második kiadvány szerkesztőbizottsága: [Kiszely László], a [Vodafone Magyarország] akkori mobilhirdetési vezetője, [Klenovszki János], az [NRC Piackutató] ügyvezetője, [Kovács Márton], a [Szonda Ipsos] kutatásvezetője, [Máth András], a [Ringier Magyarország] kutatásért felelős vezetője, [Séra Bálint] kutató és blogger, [Szávuly Krisztián], a [Sanoma Budapest] akkori lapigazgatója és [Varga Károly], a Medián [Webaudit] projektigazgatója. Ezt követően szerkesztőbizottság nélkül, de továbbra is szakemberek széles körét megkérdezve szerkesztette a neo csapata a DMTK-t.

 
A Digitális Média Tények Könyve letölthető: http://neo-interactive.hu/neolab 

A Digitális Média Tények Könyve letölthető: http://neo-interactive.hu/dmtk

 
A Kreatív magazin [tartalommarketing] versenyén, a CMA-n (Content Marketing Award) a DMTK első helyet nyert el B2B üzleti kommunikáció kategóriában 2014-ben.

 


A Kreatív magazin [tartalommarketing] versenyén, a CMA-n (Content Marketing Award) a DMTK első helyet nyert el B2B üzleti kommunikáció kategóriában 2014-ben.




Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta