navigációváltozásokszabályokközösségMédiapédia |
Témakörök: személyekcégekbrandekmarketingmédiabtlprkreatívinteraktívegyébesettanulmányokwiki-cikk
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.
A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
A disztribúciós stratégia határozza meg, hogy fizikailag hogyan juttatjuk el a [termék]et a gyártás helyétől a végső [fogyasztó]ig. A jó stratégia kidolgozása nagyon fontos, mert növeli a láthatóságot, a lefedettséget és ennek révén az értékesítést. A disztribúciós stratégia legfontosabb kérdései, hogy hol és hogyan adjuk el a terméket, melyik [érékesitési csatornák]on (kiszereléstől függően), mekkora [lefedettség]gel, illetve hogy hogyan rakjuk ki a boltban, elsődleges, vagy másodlagos kihelyezést használjunk-e, hogy hogyan szállítsuk, tároljuk, tálaljuk, milyen hozzáadott [szolgáltatás]sal egészítsük ki stb.
|
|
Patikapédia | Ecopédia | Netpédia | Biciklopédia | Vinopédia | Jógapédia | Webfazék | Mammutmail |
egyészségügyi enciklopédia |
gazdasági és pénzügyi tudástár |
internetes tudástár |
kerékpáros tudástár |
borkulturális tudástár |
jóga gyakorlatok, tudástár |
mindenki szakácskönyve |
nagy fájlok küldése |