Bezár [x]
Már 2522 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Dove
Verzió: 5  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2011-08-15 10:45:08
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A Dove [márka] nagyon régóta létezik: a híres krémszappant már a második világháború alatt kifejlesztették. Irritációmentes összetételének köszönhetően sebek és égési sérülések tisztítására használták.

 

Magyarországon 1995-ben jelent meg a Dove [márkanév], először egy személyes tisztálkodási termékcsaláddal. Öt évig a Dove Krémszappan, a Krémtusfürdő és Krémhabfürdő jelentette a magasfokú kényeztetést a hölgyek számára. Az ezt követő években a márka sikerrel vetette meg a lábát több kozmetikai termékcsoportban is. Jelenleg a következő kategóriákban találhatják meg kedvenc Dove terméküket a női vásárlók: szilárd és folyékony szappanok, tusfürdők és habfürdők, testápolók, dezodorok, samponok és hajbalzsamok.


Dove logoMagyarországon 1995-ben jelent meg a Dove [márkanév], először egy személyes tisztálkodási termékcsaláddal. Öt évig a Dove Krémszappan, a Krémtusfürdő és Krémhabfürdő jelentette a magasfokú kényeztetést a hölgyek számára. Az ezt követő években a márka sikerrel vetette meg a lábát több kozmetikai termékcsoportban is. Jelenleg a következő kategóriákban találhatják meg kedvenc Dove terméküket a női vásárlók: szilárd és folyékony szappanok, tusfürdők és habfürdők, testápolók, dezodorok, samponok és hajbalzsamok.


 

A Dove sohasem ámította vásárlóit, a [reklám]okban mindig csak hiteles és betartható ígéreteket közölt. Mindig hétköznapi szereplőket láthatunk a hirdetésekben, retusálás igénybevétele nélkül. Az igazi áttörést a bőrfeszesítő termékcsalád reklámfilmje jelentette, amely után rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a hölgyek részéről, hogy végre valaki kimondja: mindenki érezheti szépnek magát - kortól és alaktól függetlenül.


A Dove sohasem ámította vásárlóit, a [reklám]okban mindig csak hiteles és betartható ígéreteket közölt. Mindig hétköznapi szereplőket láthatunk a hirdetésekben, retusálás igénybevétele nélkül. Az igazi áttörést a bőrfeszesítő termékcsalád reklámfilmje jelentette, amely után rengeteg pozitív visszajelzés érkezett a hölgyek részéről, hogy végre valaki kimondja: mindenki érezheti szépnek magát - kortól és alaktól függetlenül.


 

Link



 

 





 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta