Bezár [x]

Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: eladáshelyi reklámeszköz
Verzió: 11  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2012-10-23 23:13:52
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Az eladáshelyi reklámeszközöket - vagy magát az eladáshelyi vagy vásárláshelyi reklámot - gyakran csak az angol elnevezések rövidítésével szokás említeni:

[POS] (point of sale), vagy a PSA (point of sale advertising), sőt újabban sokan a [POP] (point of purchase) megjelölést támogatják.

 

Az eladáshelyi reklámozás a legősibb [reklám]technika, hiszen már a legelső termékcsere vagy eladás is az áru bemutatásával és kínálásával kezdődött. A [reklámeszköz]ök e csoportja évszázadokon keresztül meghatározó szerepet játszott az értékesítésben és az azt szolgáló reklámozásban.

 

Az eladáshelyi reklámeszközök legfontosabb előnyei:

  • a reklámeszköz ott fejti ki hatását, ahol a hirdetett termék is megtalálható,
  • nagy mértékben ösztönzi az [impulzusvásárlás]okat (és csökkenti a márkahűséget),
  • felidézheti egyéb reklámeszközök hatását.

 

Az eládáshelyi reklám külső eszközei:

 

A külső eszközök elsődlegesen nem árukat, hanem egy adott kereskedelmi egységet népszerűsítenek oly módon, hogy igyekeznek a járókelők figyelmét megragadni, és tájékoztatják a potenciális vásárlókat a bolt létéről, annak kínálatáról, választékáról.

 

Eszközök:

  • portál
  • [Cégér]
  • [Kirakat]
  • [megállító tábla]
  • [hangosreklám]

  

Az eladáshelyi reklám belső eszközei: 

 

Ezek az eszközök már az üzletben, áruházban bentlévő vásárlókra hatnak, ennek megfelelően céljuk többnyire már nem pusztán az adott bolt népszerűsítése, hanem sokkal inkább az egyes áruféleségek ismertségének és forgalmának növelése.

 

ÁrukínálóEszközök.


ÁrukínálóEszközök.


  • fogyasztói csomagolás
  • árukínálók, állványok: [display]
  • reklámtáblák: [megállító tábla], [várakoztató tábla], [irányító tábla]
  • mennyezetről lelógó hirdetés (attrap)
  • reklámnyomtatványok: [prospektus]ok, [szórólap]ok, [plakát]ok 
  • irányító módszer
  • bemutatók, termékminta [kóstoltatás]
  • [hangosreklám]
  • feliratok (polccsík)
  • polcra erősített, térben kiemelkedő kisnyomtatvány (wobbler)
  • makettek
  • boltberendezési tárgyak (hűtőszekrény)
  • installációk (könyvsziget)

 

[Digitális eladáselyi reklámeszközök]:


[Digitális eladáshelyi reklámeszközök]:


  • LCD reklámtáblák
  • digitális plakátok
  • [QR kód]

 

Azok a pontok, ahol legmagasabb a figyelemvonzás az üzlethelyiségben:

  • vitrinek
  • szemmagasságban elhelyezett termékek
  • polcsorok végei
  • minden pont, ahol lelassul a vevőáramlás
  • pénztár

 

 









 

 

Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta