Márkafelépítés:
2010. január 1-jén indult el Magyarországon a FEM3 nevű, nőknek szóló televíziós szórakoztató csatorna.
Az adót az SBS Broadcasting Networks Ltd. sugározza, ami a [ProSiebenSat.1]? médiaszolgáltató leányvállalata. A ProSiebenSat.1 a TV2 csatorna műsorszolgáltatója, így - a magyar [médiatörvény]?nek megfelelően - nem indíthat második adót. Ezért volt szükség az SBS Broadcasting Networks közbeiktatására.
A csatorna eredetileg a [TV3]? nevet kapta volna, de az indítása előtt több jogi észrevétel érkezett a londoni székhelyű műsorszolgáltatóhoz, aki végül - elkerülendő az esetleges későbbi jogi vitákat - a cégcsoporton belül (Norvégiában) már bejáratott FEM3 név mellett döntött. Így a név utal az adó célközönségére is, de egyúttal megtartja a szolgáltatók által fontosnak tartott 3-as számot is, hiszen még mindig jellemző, hogy a televíziózók a csatornák sorrendjének beállításakor figyelembe veszik, ha valamilyen szám szerepel a névben (lásd pl. [Viasat3]?, [Story TV4]?, TV6), és arra a helyre programozzák azokat be a készülékükön.
A csatorna induláskor közel egymillió háztartásban érhető el. Célcsoportja a 25-34 közötti nők, szélesebb célcsoportja a 18-49 éves női korosztály.
Műsorszerkezete a női prémium sorozatokon (Rúzs és New York, 90210 stb.), filmeken, valamint reality műsorokon és lakberendezési, esküvői illetve életmód magazinokon és dokumentumfilmeken alapul.
A csatorna szlogenje: "csajban nagy".
Kapcsolódó információk:
Kapcsolódó forrás: www.fem3.hu
ProSiebenSat1: http://en.prosiebensat1.com
Magyarországi piacra vonatkozó információk:
Egyéb adatok: