Bezár [x]
Már 2519 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Fülöp Tamás
Verzió: 5  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2019-09-23 07:03:19
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Fülöp Tamás


Fülöp Tamás


 

A [TV2] 2003-ban hozta létre Üzlefejlesztési Osztályát, melynek a kezdetek óta Fülöp Tamás az igazgatója. Ebben a minőségében a szponzorációs, a TV shop, a royalty és az [eseménymarketing] üzletágakkal kapcsolatos értékesítési tevékenységért felel. Az Üzletfejlesztési Osztály igazgatójának munkája 2006-ban egy új területtel, a Digitális Médiával bővült. Ez az üzletág a technológiai fejlődés, a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket – az [internet]et, a telco alkalmazásokat, a teletextet – egyesíti a TV2 egyéb [integrált kommunikáció]s megoldásaival, létrehozva így egy minden korábbinál hatékonyabb [médiamix]et. Fülöp Tamás jó néhány éves tapasztalattal rendelkezik a tévés piacon, hiszen korábban a [Viva] Televíziónál volt [kereskedelmi igazgató], illetve az [RTL Klub]nál dolgozott szponzorációs menedzserként. Vezető ismereteit a Pécsi Tudományegyetem személyügyi szervező karán alapozta meg, ezt követően a Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai karán szerzett [marketing]-szakközgazdász végzettséget. 2009. december 1-től a szakember az HBO Magyarország kereskedelmi és marketing igaztagtója, melynek keretében a vállalat bevételeiért és a márka kommunikációért felelős. 2010. junius 1-től az HBO Magyarország country managereként már a teljes magyarországi vállalat irányításáért felel.


A [TV2] 2003-ban hozta létre Üzlefejlesztési Osztályát, melynek a kezdetek óta Fülöp Tamás az igazgatója. Ebben a minőségében a szponzorációs, a TV shop, a royalty és az [eseménymarketing] üzletágakkal kapcsolatos értékesítési tevékenységért felel. Az Üzletfejlesztési Osztály igazgatójának munkája 2006-ban egy új területtel, a Digitális Médiával bővült. Ez az üzletág a technológiai fejlődés, a digitalizáció nyújtotta lehetőségeket – az [internet]et, a telco alkalmazásokat, a teletextet – egyesíti a TV2 egyéb [integrált kommunikáció]s megoldásaival, létrehozva így egy minden korábbinál hatékonyabb [médiamix]et. Fülöp Tamás jó néhány éves tapasztalattal rendelkezik a tévés piacon, hiszen korábban a [Viva] Televíziónál volt [kereskedelmi igazgató], illetve az [RTL Klub]nál dolgozott szponzorációs menedzserként. Vezető ismereteit a Pécsi Tudományegyetem személyügyi szervező karán alapozta meg, ezt követően a Budapesti Gazdasági Főiskola, Külkereskedelmi Főiskolai karán szerzett [marketing]-szakközgazdász végzettséget. 2009. december 1-től a szakember az HBO Magyarország kereskedelmi és marketing igaztagtója, melynek keretében a vállalat bevételeiért és a márka kommunikációért felelős. 2010. junius 1-től az HBO Magyarország country managereként már a teljes magyarországi vállalat irányításáért felel.

2014. márciusától az SPI International regionalis vezetője, így felelôs a CEE régióban működő Filmbox televíziós csatornák működéséért és a vállalat csoport teljes szintű irányításáért.


 






Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta