Bezár [x]
Már 2519 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: fulopattila.com
Verzió: 6  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-22 10:53:00
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.



A kezdő marketinges?

Még főiskolai hallgató volt, amikor negyedmagával elsőként csatlakozott a Coca-Cola Magyarország 2005-ben meghirdetett egyetemi programjára. Amely programba 4 nagy hazai egyetemről kerestek tehetséges, kreatív, sokoldalú, talpraesett, önálló, határozott fiatalokat, a cég márkáinak élményalapú népszerűsítésének megvalósítására, az egyetemi/főiskolai hallgatók körében. A feladat összetett volt, létre kellett hozni azt a stabil alapot, melynek segítségével a márkák bekerülhettek a hallgatók mindennapi életükbe, természetesen nem reklámízűen.

Még főiskolai hallgató volt, amikor negyedmagával elsőként csatlakozott a [Coca-Cola] Magyarország 2005-ben meghirdetett egyetemi programjára. Amely programba 4 nagy hazai egyetemről kerestek tehetséges, kreatív, sokoldalú, talpraesett, önálló, határozott fiatalokat, a cég márkáinak élményalapú népszerűsítésének megvalósítására, az egyetemi/főiskolai hallgatók körében. A feladat összetett volt, létre kellett hozni azt a stabil alapot, melynek segítségével a márkák bekerülhettek a hallgatók mindennapi életükbe, természetesen nem reklámízűen.


Attilának sikerült. A Szegedi Tudományegyetem diákjai többször találkozhattak az általa létrehozott rendezvényekkel, eseményekkel, szolgáltatásokkal. A rendezvények kitalálása és megvalósítása után gondoskodott a megfelelő PR utómunkálatokon is. Így több szegedi egyetemi lap  és partyfotó weboldal archívumában megtalálhatóak márkaépítő rendezvényei, promóció.

Attilának sikerült. A Szegedi Tudományegyetem diákjai többször találkozhattak az általa létrehozott rendezvényekkel, eseményekkel, [szolgáltatás]okkal. A rendezvények kitalálása és megvalósítása után gondoskodott a megfelelő [PR] utómunkálatokon is. Így több szegedi egyetemi lap  és partyfotó [weboldal] archívumában megtalálhatóak [márka]építő rendezvényei, [promóció].


Majd túllépve az egyetemi program lehetőségeit, lelkesedésével, precizitásával és kiváló problémamegoldó képességével a Coca-Cola brand rendezvényeit is magasabb beosztásban vezethette. 2006-ban a Sziget fesztiválon bizonyított, majd 2007-ben az újonnan debütáló siófoki Coke Club márkamegjelenésekért felelős vezetője lett.

Majd túllépve az egyetemi program lehetőségeit, lelkesedésével, precizitásával és kiváló problémamegoldó képességével a Coca-Cola [brand] rendezvényeit is magasabb beosztásban vezethette. 2006-ban a Sziget fesztiválon bizonyított, majd 2007-ben az újonnan debütáló siófoki Coke Club márkamegjelenésekért felelős vezetője lett.


Jelenleg a Netaktív Kommunikációs Ügynökség ügyfélkapcsolati junior menedzsere, ahol olyan márkákon dolgozik, mint például a K&H Bank, a Coca-Cola, Procter&Gamble, Renault Hungária.

Jelenleg a Netaktív Kommunikációs Ügynökség ügyfélkapcsolati junior menedzsere, ahol olyan márkákon dolgozik, mint például a K&H Bank, a Coca-Cola, [Procter & Gamble], Renault Hungária.



Az extra.

Tanulmányai zárásával megszűntek a Coca-Colához kapcsolódó feladatai, így a Coke Club szeptemberi lezárásával felszabadult munkaerővé vált.

Elsősorban nem az állásajánlatokat bújta, hanem kihasználva újonnan szerzett szakmáját, kreatív marketingeshez méltóan létrehozta saját márkáját: Fülöp Attilát.

Elsősorban nem az állásajánlatokat bújta, hanem kihasználva újonnan szerzett szakmáját, kreatív [marketing]eshez méltóan létrehozta saját márkáját: Fülöp Attilát.

Fülöp Attilát aki egyenlő egy frissen végzett, felszabadult kapacitással rendelkező, kezdő marketingessel.

Egy márkához kampány is dukál, így jött létre a "100% MANPOWER" szlogen, és a http://www.fulopattila.com weboldal. Illetve az az elsődleges felület, amelyen megmutatta magát. Ez pedig a lent látható plakát, amelynek kreatívja szerepelt Béres Szilárd, a Mediago elnökének előadásában a 2007 -es Reklámhét konferencián, illetve ugyanitt a plakát printelt változata is kifüggesztésre került.

Egy márkához [kampány] is dukál, így jött létre a "100% MANPOWER" szlogen, és a http://www.fulopattila.com weboldal. Illetve az az elsődleges felület, amelyen megmutatta magát. Ez pedig a lent látható [plakát], amelynek kreatívja szerepelt [Béres Szilárd], a Mediago elnökének előadásában a 2007 -es Reklámhét konferencián, illetve ugyanitt a plakát printelt változata is kifüggesztésre került.

Ám még a kampány széleskörű meghirdetése előtt (amelynek teljes koncepcióját maga állította össsze) felfedezte jelenlegi munkaadója, így a munkakeresés miatt létrehozott kampányra már nem lett szükség. Ennek ellenére 2008 tavaszán elterjeszti a 100% Manpowert, annak érdekében, hogy neve ne legyen ismeretlen a hazai reklámkörökben.






Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta