Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: guerilla-marketing
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-22 20:28:55
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

guerilla-marketing (gerillamarketing): az abszolút nem tradicionális marketing, illetve marketing technikák összefoglaló neve. Gyakran a kreatív, a sokkhatásra, illetve a meghökkentésre építő marketing, amely egyik fő teoretikusának véleménye szeirnt valójában „csak akkor kreatív, ha forgalmat köszönhetünk neki.” (Jay Conrad Levinson)

guerilla-marketing ([gerillamarketing]): az abszolút nem tradicionális [marketing], illetve marketing technikák összefoglaló neve. Gyakran a kreatív, a sokkhatásra, illetve a meghökkentésre építő marketing, amely egyik fő teoretikusának véleménye szeirnt valójában „csak akkor kreatív, ha forgalmat köszönhetünk neki.” (Jay Conrad Levinson)

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta