Bezár [x]
Már 2517 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés


Személyes információk:

Hargitai Lilla, reklámszakember 1970-ben született.

Hargitai Lilla
Tanulmányai:


Diplomáit az ELTE magyar, bolgár és szociológia szakán, illetve a Közép-európai Egyetem politológia szakán szerezte.
Hosszabb tanulmányutat töltött Londonban és Amszterdamban.


Ösztöndíjai:
Soros-ösztöndíj, Central European University, 1995/96,
Masaryc Scholarship, University of London, 1994/95,
TEMPUS, University of Amsterdam, 1992/93.
Köztársasági ösztöndíj, 1990/91, 1991/92, 1992/93


 



 



Szakmai előmenetel:

Pályafutása:
Euro RSCG reklámügynökségnél kezdte pályafutását research managerként, majd copywriterként.
1997-től tudományos munkatársa lett az ORTT Műsorfigyelő-, és elemző Osztályának.
2003-tól a Magyar Reklámszövetség főtitkára.
2006-tól a H-artdirectors kreatív-stratégiai igazgatója.
2008-tól a Brand Avenue Kft. kreatív-stratégiai igazgatója.
A Médiaunió Alapítvány ügyvezető igazgatója.
Reklámelméleti és PR kurzust tart a Moholy-Nagy Iparművészeti Egyetemen.
Több tanulmányt és publikációt írt reklám témakörben.



Egyéb tudnivalók:

Főbb publikációi:
- Hogyan befolyásolja a gazdasági szereplő a szerkesztőségi tartalmakat az elektronikus médiumoknál? In: A közszolgálatiság újrafogalmazása a digitális forradalom küszöbén, Média Hungaria Books, 2005
- Még egyszer a társadalmi célú reklámokról, Reklámvonal, 2003/E
- Is the Hungarian voter emotional or rational? In: Médiakutató, 2002 /7.
- Mediaszabályozás: Harmónia vagy diszharmónia? In. Média évkönyv, 2002. II.
- A médiatörvény reklámszabályainak módosításáról In: Médiakutató, 2001 /3.
- A kutatás helye a public relations tevékenységben, In: Nagy PR-könyv, ed. by Peter Szeles, 2001, Management kiadó
- Reklámpiaci körkép, In: Médiakönyv), 1999 Énamiké
- Reklámpiaci körkép, In: Médiakönyv), 1998 Énamiké

 

Szervezeti tagságai:
Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) 1995-
International Association of Journalists. (IAJ) 1995 -
Magyar Reklámszövetség 2007-
Art Directors Club Hungary (ADCH) 2007-
Szeretem Magyarországot Klub 2006- )



Kapcsolódó információ:

Házas, két gyermek édesanyja.


A szócikkhez társított címkék:
kreatív , pr , reklám
Hirdetés


Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta