Személyes információk:
Hargitai Lilla, reklámszakember 1970-ben született.
Tanulmányai:
Diplomáit az ELTE magyar, bolgár és szociológia szakán, illetve a Közép-európai Egyetem politológia szakán szerezte.
Hosszabb tanulmányutat töltött Londonban és Amszterdamban.
Ösztöndíjai:
Soros-ösztöndíj, Central European University, 1995/96,
Masaryc Scholarship, University of London, 1994/95,
TEMPUS, University of Amsterdam, 1992/93.
Köztársasági ösztöndíj, 1990/91, 1991/92, 1992/93
Szakmai előmenetel:
Pályafutása:
Euro RSCG reklámügynökségnél kezdte pályafutását research managerként, majd copywriterként.
1997-től tudományos munkatársa lett az ORTT Műsorfigyelő-, és elemző Osztályának.
2003-tól a Magyar Reklámszövetség főtitkára.
2006-tól a H-artdirectors kreatív-stratégiai igazgatója.
2008-tól a Brand Avenue Kft. kreatív-stratégiai igazgatója.
A Médiaunió Alapítvány ügyvezető igazgatója.
Reklámelméleti és PR kurzust tart a Moholy-Nagy Iparművészeti Egyetemen.
Több tanulmányt és publikációt írt reklám témakörben.
Egyéb tudnivalók:
Főbb publikációi:
- Hogyan befolyásolja a gazdasági szereplő a szerkesztőségi tartalmakat az elektronikus médiumoknál? In: A közszolgálatiság újrafogalmazása a digitális forradalom küszöbén, Média Hungaria Books, 2005
- Még egyszer a társadalmi célú reklámokról, Reklámvonal, 2003/E
- Is the Hungarian voter emotional or rational? In: Médiakutató, 2002 /7.
- Mediaszabályozás: Harmónia vagy diszharmónia? In. Média évkönyv, 2002. II.
- A médiatörvény reklámszabályainak módosításáról In: Médiakutató, 2001 /3.
- A kutatás helye a public relations tevékenységben, In: Nagy PR-könyv, ed. by Peter Szeles, 2001, Management kiadó
- Reklámpiaci körkép, In: Médiakönyv), 1999 Énamiké
- Reklámpiaci körkép, In: Médiakönyv), 1998 Énamiké
Szervezeti tagságai:
Magyar Újságírók Országos Szövetsége (MÚOSZ) 1995-
International Association of Journalists. (IAJ) 1995 -
Magyar Reklámszövetség 2007-
Art Directors Club Hungary (ADCH) 2007-
Szeretem Magyarországot Klub 2006- )
Kapcsolódó információ:
Házas, két gyermek édesanyja.