Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: Heineken (Wieckse, Hollandia) - Sunradar kampány
Verzió: 7  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-23 20:32:35
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Kampány: Sunradar (Nap radar)

Ügyfél: Heineken

Ügyfél: [Heineken]

Szolgáltatás:
Wieckse, sör
Kampány készítője:
2009 Amsterdam, Hollandia
Díj:
[Cannes-i Reklámfesztivál], [Cyber Lions], Bronz helyezés, 2009 (Honlap és microsite)

 

 

 

Kampány indíttatása:

  • Hollandiában nagyon gyakran változik az időjárás, az egyik pillanatban még süt a nap, a másikban már felhők állnak a napsugarak útjában
  • A sörfogyasztók szerint a napsütötte teraszokon a legkellemesebb Wieckse sört inni

 

 

Megoldás:


A Wieckse sörteraszoknak kiépítettek egy rendszert, amely megmutatja a sörözni vágyóknak, hogy éppen hol süt a nap. Talán az érdeklődő kedvenc teraszán, vagy a kertben, esetleg az erkélyén.
 

Professzionális időjárásjelző berendezéseket tettek a Wieckse teraszok tetejére egész Hollandia területén. Ezek a berendezések valós időben mutatják, hogy éppen hol és milyen erősséggel süt a nap, ezen információkat pedig egy egyedülálló hálózaton keresztül közvetítik az érdeklődők felé. Website-on, bannereken vagy a mobil telefonon keresztül láthatják a közönség, hogy Hollandiában mely kinti sörözőket süti a nap és melyek vannak árnyékban, így nagyon egyszerűen dönthettek a sörözni vágyók, hogy hova is üljenek le egy kórsó mellé.


Professzionális időjárásjelző berendezéseket tettek a Wieckse teraszok tetejére egész Hollandia területén. Ezek a berendezések valós időben mutatják, hogy éppen hol és milyen erősséggel süt a nap, ezen i[nformáció]kat pedig egy egyedülálló hálózaton keresztül közvetítik az érdeklődők felé. [Website]-on, [banner]eken vagy a mobil telefonon keresztül láthatja a közönség, hogy Hollandiában mely kinti sörözőket süti a nap és melyek vannak árnyékban, így nagyon egyszerűen dönthettek a sörözni vágyók, hogy hova is üljenek le egy kórsó mellé.


 

 

Sunradar weboldal: http://www.secretagency.nl/zonneradar/

 

Átfogó videó a Sunradar kampányról:

 

 

 

 

Kampány tervezői:
 



Név


Vállalat


Pozíció
Martijn Sengers
2009
Creative Director Interactive


Ramon Stalenhoef


2009


Ceative Director/Copywriter
Mischa Schreuder
2009
Creative Director Art


Bela Stamenkovits


2009


Executive Creative Director
Liat Azulay
2009
Art Director


Remko Posthuma


2009


Technology Director
Jeroen De Bakker
2009
Strategy Director


Tamar Nelwan


Animatics


Visualiser

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta