Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: illatmarketing
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-24 21:09:26
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Az illatmarketing a [vásár]lói döntések befolyásolásának legújabb területe. Az egyik legérzékenyebb, legmeghatározóbb érzékszervünkre, a szaglásunkra gyakorol hatást.


Az illat[marketing] a [vásárlói döntéshozás] befolyásolásának legújabb területe. Az egyik legérzékenyebb, legmeghatározóbb érzékszervünkre, a szaglásunkra gyakorol hatást.


 

 

Funkciója kettős: egy [szolgáltatás] vagy [termék] iránti figyelem felkeltése közvetlen illat kibocsátásával illetve a kereskedelmi egységekben, különböző helyiségekben kellemes, friss, harmonikus illat megteremtése. Így elérhető, hogy a  vásárló az adott helyen kellemesen érezze magát, több időt töltsön, több időt szánjon az árukínálat megismerésére, vásárlásra, és szívesen visszatérjen oda.

 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta