Bezár [x]
Már 2520 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: IR
Verzió: 2  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-26 17:09:42
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

Interaktív televíziós hirdetési forma.

Az „impulzus reakció” (Impulse Response, IR) formátumnál az extra információ a képernyő felső részén jelenik meg hasonlóan egy layer-es internet [banner]hez. Ez a formátum legtöbbször [direkt marketing] eszközként használható (pl. a reklámszpothoz kapcsolódóan kupon, minta vagy [katalógus] megrendelése). A megoldás az új média által kiváltott magasabb aktivizáló képességet (impulzív hatást) aknázza ki.
A legfontosabb különbség az IR és a [DAL] között, hogy míg az IR-nél a banner megkattintása (így például egy kupon megrendelése) közben a néző az eredeti műsorfolyamban marad, a DAL interakció során megszakítja a műsorfolyamot, és egy új képernyőt jelenít meg, ahol a reklámszpotról a mikroszájtra kapcsolva navigál tovább. Ennek feloldására alkalmazható a kép-a-képben megoldás vagy a képernyőfelosztás, ahol együtt látható a műsorfolyam és a mikroszájt-tartalom.


Interaktív televíziós hirdetési forma.

Az „impulzus reakció” (Impulse Response, IR) formátumnál az extra [információ] a képernyő felső részén jelenik meg hasonlóan egy layer-es [internet] [banner]hez. Ez a formátum legtöbbször [direkt marketing] eszközként használható (pl. a [reklám]szpothoz kapcsolódóan [kupon], [termékminta] vagy [katalógus] megrendelése). A megoldás az új média által kiváltott magasabb aktivizáló képességet (impulzív hatást) aknázza ki.
A legfontosabb különbség az IR és a [DAL] között, hogy míg az IR-nél a banner megkattintása (így például egy kupon megrendelése) közben a néző az eredeti műsorfolyamban marad, a DAL [interakció] során megszakítja a műsorfolyamot, és egy új képernyőt jelenít meg, ahol a reklám[szpot]ról a [mikroszájt]ra kapcsolva navigál tovább. Ennek feloldására alkalmazható a kép-a-képben megoldás vagy a képernyőfelosztás, ahol együtt látható a műsorfolyam és a mikroszájt-tartalom.


 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta