Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: kiállítás
Verzió: 6  
Változtatta: Ildiko
Változtatás dátuma: 2009-07-21 10:10:05
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A kiállítás egy [rendezvény]forma, melynek témája különböző [információ]kkal ellátott [termék]ek, meghatározott tematika szerinti bemutatása, amely egy adott [vásár]on történik.

Jelentős piacbefolyásoló hatása van a [vállalt]ok életében. 


Jelentős piacbefolyásoló hatása van a [vállalat]ok életében. 


 

Célja, hogy az adott területen tevékenykedő cégek bemutathassák [termék]eiket, [vállalkozás]ukat. Megkülönböztetünk termék-, kommunikációs-, illetve tájékozódási célokat.


Célja, hogy az adott területen tevékenykedő cégek bemutathassák [termék]eiket, [vállalkozás]ukat. Megkülönböztetünk termék-, [kommunikáció]s-, illetve tájékozódási célokat.


 

Termékcélok:

  • a vállaltok új termékeinek, illetve márkáinak bemutatása,
  • a termékek vagy márkák bevezetése a kiállítás helyszínének piacán,

  • a vállalatok új termékeinek, illetve márkáinak bemutatása,
  • a termék vagy [márka] bevezetése a kiállítás helyszínének piacán,

  • ezen termékekkel kapcsolatos fejlesztések megismertetése.
     

Kommunikációs célok:

  • a vállalatok, vagy márkáinak, termékeinek [arculat]ának bevezetése, vagy erősítése,
  • [Kapcsolatfelvétel], kapcsolatépítés, kapcsolatápolás, kapcsolaterősítés a [fogyasztó]kkal és a [versenytárs]akkal egyaránt,
  • a jelenlét [presztízs] értékű, így a vállalat igazolhatja piaci helyzet, valamint a versenytársak között a megjelenés egyfajta erődemonstráció,
  • e három cél elsősorban PR, illetve arculati funkció erősítésére szolgál.

  • a jelenlét [presztízs] értékű, így a vállalat igazolhatja piaci helyzet, valamint a [versenytárs]ak között a megjelenés egyfajta erődemonstráció,
  • e három cél elsősorban [PR], illetve arculati funkció erősítésére szolgál.

Tájékozódási, kutatási célok:

  • piaci trendek megismerése
  • [disztribúció]s lehetőségek kihasználása
  • [versenytárs] szondázás
  • saját [termék] megítélésének vizsgálata
  • különböző termékek és [innováció]s igények feltárása
  • [célcsoport] igény kutatása
  • [adatbázis] bővítés, differenciálás

A kiállítás egyedi, sajátos és komplex eszközrendszerrel rendelkezik, melyben a [termék]ek vagy [szolgáltatás]ok megismertetése, valamint népszerűsítése az elsődleges szempont. Amennyiben egy cég megjelenik egy kiállításon, az várhatóan ismertség növekedést eredményez a vállalat számára, hisz a látogatók a kiállítás minden standjánál körülnéznek, illetve érdeklődnek, ezen felül a kiállítás az egyik legjobb versenytársfigyelő eszköz, továbbá például a nemzetközi kiállítás rendezvényeken a vállalkozások ingyenesen új piacokat találhatnak, új hazai és külföldi partnerekre tehetnek szert.

Mindez csak akkor jöhet létre, ha a kiállításon való részvétel a vállalat számára akadálymentesen alakul, de ehhez fontos előzetes lépésekre van szükség, precíz [kiállítás-szervezés]re.

 

Kiállítások csoportosítása:

  • vonzáskörzet szerint:
    • lokális
    • regionális
    • országos
    • nemzetközi
  • helye szerint:
    • [álló kiállítás]
    • [vándorkiállítás]
  • időtartama szerint:
    • álló kiállítás
    • időszaki kiállítás
  • szakosodás szerint:
    • általános kiállítás
    • szakkiállítás
  • célcsoportok, látogatók szerint:
    • publikum kiállítás
    • szakkiállítás
    • szakmai kiállítás
  • témája szerint:
    • műtárgy kiállítás
    • [árubemutató kiállítás]
    • élőlények, természeti kincsek kiállítás
    • [börze]
    • hobbi kiállítás
    • helyi történeti kiállítás
    • emlékkiállítás
    • műszaki, természettudományi kiállítás
    • egyéb kiállítás

 


 


 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta