Személyes információk:
Kristók Balázs 2004 óta a Hírek Média üzletág (SEO, SEM, PPC üzletág) igazgatójaként felel az értékesítési stratégia kialakításáért, a termékfejlesztés és a marketingkommunikáció vezetéséért, valamint a kiemelt partneri együttműködések kezeléséért.
Nős, 2 gyermeke van. Szabadidejét legszívesebben családjával tölti, emellett hobbijai a labdajátékok és a póker.
Szakmai előmenetel:
Tanulmányai:
KMF (Könnyűipari Műszaki Főiskola)
Nyomdaipari mérnök szakirány
1996 - 1999
BGF - Külker – másoddiplomás képzés
Marketingkommunikációs szakirány
2002 - 2003
Korábbi munkahelyei:
Hírek Média
Mettől meddig: 2001 - 2004
Pozíció: kiemelt ügyfélkapcsolati menedzser
Feladatkör: az e-mail marketing, mint szolgáltatás hazai bevezetésében való részvétel, kiemelt média ügynökségekkel való kapcsolattartás (OMD-OMG, MediaEdge, stb.).
GGK Direct
1999 - 2000
Pozíció: account executive
Feladatkör: MOL, Schöller (ma már Nestlé), Merck ügyfeleknek B2C és B2B BTL kampányok tervezése, projektek menedzselése.
GGK Direct
2000 - 2001
Pozíció: produkciós vezető
Feladatkör: az ügynökségnél megvalósított összes nyomdai produkciós kivitelezésnek a lebonyolítása, kapcsolattartás a kivitelezőkkel, a legjobb ajánlat beszerzése.
Ügyfelek: PEPSI, MATÁV, MOL, Nestlé stb.
Egyéb tudnivalók:
Nyilatkozatai:
- Napi Gazdaság: A közszolgálatban csökkentek leginkább a munkalehetőségek (2011. augusztus 22.)
- Origo: Főként mérnököket és informatikusokat keresnek az internetes hirdetések (2011.május 3.)
- TőzsdeFórum: A férfiak jobban érzik magukat a munkahelyükön (2011. február 17.)
- Piac és Profit: Klasszikus ötletek online köntösben (2009. június 16.)
- Piac és Profit: E-hatékonyság (2009. május 21.)
- Index: Nem mobilis a magyar munkavállaló (2008. május 27.)
Kapcsolódó információ:
LinkedIn profilja: http://www.linkedin.com/pub/balazs-krist%C3%B3k/26/389/45a