Bezár [x]
Már 2519 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: kurzorszponzoráció
Verzió: 3  
Változtatta: rob3rt
Változtatás dátuma: 2010-09-29 20:09:23
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A kurzorszponzoráció a megszokott „nyíl alakú” kurzort (akár „jojószerűen" rugódzóan) követő vagy a helyén megjelenő kisméretű képi elem (például [logó]), melynek mérete átlagosan 40x40 pixel, és körülbelül 5 kB. A megoldás a kurzor funkcióit nem változtatja meg, viszont a szponzorált objektum sikeresebben kelti fel a látogató figyelmét, hisz követi az egér mozgását, így mindig a szeme előtt van.

A „hagyományos” online hirdetési felületek nem mindig a legmegfelelőbbek adott cél eléréséhez, ezért van szükség alternatív [reklámeszköz]ökre, melyek újszerű, rendhagyó és kreatív megoldások, mint például a kurzorszponzoráció. Hozzájárul a márkakép alakításához, vagy felhívja a figyelmet egy aktuális eseményre, [szolgáltatás]ra.


A „hagyományos” online hirdetési felületek nem mindig a legmegfelelőbbek adott cél eléréséhez, ezért van szükség alternatív [reklámeszköz]ökre, melyek újszerű, rendhagyó és kreatív megoldások, mint például a kurzorszponzoráció. Hozzájárul a [márka]kép alakításához, vagy felhívja a figyelmet egy aktuális eseményre, [szolgáltatás]ra.


 

A kurzorszponzorációnál figyelembe kell venni a gyors kiégési hatást, amely összefüggésben van a reklám (hosszabb távon vagy gyakori ismétlődés esetén) zavaró jellegével, ezért használata csak nagyon indokolt esetben és célzottan javasolt.


A kurzorszponzorációnál figyelembe kell venni a gyors kiégési hatást, amely összefüggésben van a [reklám] (hosszabb távon vagy gyakori ismétlődés esetén) zavaró jellegével, ezért használata csak nagyon indokolt esetben és célzottan javasolt.


A kurzorszponzorációs megjelenésekre a kezdetekben nem lehetett rákattintani, hiszen az egér (pontosabban a képernyőn megjelenő nyíl) maga volt a hirdetés, és így természetszerűleg nem tudott önmagára klikkelni. Azonban újabb megoldások már olyan kurzorszponzorációt is lehetővé tesznek, melynél a kis képi elem némi késéssel követi csak a kurzort, és éri utol - hasonlóan a jojó játékhoz, ahol a jojó korongja a hirdetés, az ujjra akasztható hurok pedig a kurzor, amiket kvázi egy láthatatlan zsineg köt össze egymással -, így ez a hirdetési forma már klikkelhető is, tehát forgalomterelésre is alkalmas, nem pusztán szponzorációs megjelenésre.

 

 



 


 


 




Kiemelt támogató









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kiemelt támogató




Kigondolta és létrehozta