Bezár [x]
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.

A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!


Szócikk neve: KutatóCentrum
Verzió: 5  
Változtatta: Anonym on-line user
Változtatás dátuma: 2011-05-12 21:24:47
A törölt sorok áthúzottan, piros színben láthatóak, a hozzáadott új sorok zöld színűek.

A KutatóCentrum célja, hogy a hazai és külföldi [piackutató] cégek, valamint a nagyvállalatok stratégiai partnereként, a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegye az online adatfelvételt, mint kutatási módszert.


A KutatóCentrum Magyarország egyik vezető online piackutató cége és adatfelvételi szolgáltatója. Célja, hogy a hazai és külföldi [piackutató] cégek, valamint a nagyvállalatok stratégiai partnereként, a lehető legszélesebb körben elérhetővé tegye az online adatfelvételt, mint kutatási módszert.


 

A KutatóCentrum 2006-ban kezdte meg saját kutatási paneljének építését, mely 2007 középre elérte a 45 000-es tagszámot.

  • Online adatfelvétel
  • Panelépítés és menedzsment
  • [Kérdőív] programozás és hosting
  • Több országra kiterjedő kutatások
  • Teljeskörű kutatások lebonyolítása

A KutatóCentrum 2006-ban kezdte meg saját kutatási paneljének építését, melynek tagszáma 2008 év végére elérte a 75 ezer főt, 2011-ben pedig meghaladta a 130 ezer főt. 

 

 

 

Története:

 

A KutatóCentrum elődje 2003-ban jött létre a Hírek Média online médiavállalkozáson belül, majd 2007-ben önálló üzletággá szerveződött. A piackutató cég jelenlegi vezetője, Barcza Enikő is 2007-ben csatlakozott a KutatóCentrumhoz, és még ugyanebben az évben az üzletág vezetője lett. A KutatóCentrum 2007-ben belépett a piac- és közvélemény-kutató cégeket tömörítő ESOMAR-ba (Barcza Enikő egyéni tagsága révén), majd 2008-ban a PMSz-be. Barcza Enikőt 2009-ben a PMSz elnökségébe is beválasztották, majd 2011-ben újraválasztották.
A KutatóCentrum 2008-ban vezette be első márkázott kutatását, az E-Shopping Reportot, mely az online vásárlási szokásokat térképezi fel. Ezt 2009-ben az E-Mail Marketing Report követte.

 

Tagságok, minősítések:

  • ESOMAR (European Society for Opinion and Market Research)
  • PMSz (Piackutatók Magyarországi Szövetsége)
  • PPOS (Privacy Policy Online Services)

 

 

 

A KutatóCentrum szolgáltatásai:

  • Szolgáltatások vállalatoknak:
    • Panelépítés és menedzsment
    • Kutatások lebonyolítása ügyfélpaneleken
    • Teljes körű ad hoc és tracking kutatások lebonyolítása
    • Több országra kiterjedő kutatások
    • Villámkutatások
    • Desk research
    • Marketing tanácsadás
  • Szolgáltatások piackutatóknak:
    • Online adatfelvétel
    • [Kérdőív] programozás és hosting
    • Szakfordítás

A KutatóCentrum termékei:

  • E-Shopping Report: A KutatóCentrum éves tracking elemzése a hazai internetezők online vásárlási szokásait, kapcsolódó attitűdjeit és az elektromos kereskedelem trendjeit vizsgálja.
  • E-Shopping FMCG Report: Az E-Shopping Reporthoz hasonlóan éves tracking elemzés, melynek célja, hogy képet adjon a napi fogyasztási cikkek magyarországi elektromos kereskedelméről.
  • E-Mail Marketing Report: A KutatóCentrum évente ismétlődő kutatása az aktív internetezők jóváhagyott és kéretlen reklámüzenetekkel kapcsolatos attitűdjét és a nyereményjátékokban való részvételi hajlandóságát vizsgálja.
  • E-Mail User Report: Az E-Mail User Report a KutatóCentrum éves tracking elemzése, ami a magyarországi aktív internetezők e-mail használatát vizsgálva átfogó képet nyújt a hazai elektronikus levelezési szokásokról.
  • Free-Mail User Report: Az éves tracking elemzés a magyarországi aktív internetezők ingyenes levelező használati szokásait vizsgálja.
  • E-JobSearch Report: A felmérés a lakosság álláskeresési szokásait vizsgálja, és átfogó képet nyújt a keresés során használt csatornákról és módszerekről, valamint felméri az álláskeresésben segítséget nyújtó vállalkozások - így a fejvadász- és munkaerő-közvetítő cégek - ismertségét és megítélését.
  • Painkiller Report: Az elemzés a vény nélkül kapható fájdalomcsillapítók piacáról ad átfogó képet. Górcső alá veszi többek között a használati és vásárlási szokásokat, az egyes márkák ismeretségét és használatát, a fájdalomcsillapítással kapcsolatos attitűdöket, valamint ezek változását.
  • Tyre Report: A gumiabroncs márkaismereti és -használati szokásokat vizsgáló kutatás olyan kérdésekre is választ ad, mint hogy milyen szempontok alapján választanak gumiabroncsot az autótulajdonosok, illetve milyen gyakran és hol cserélik azt. Segítségével nyomon követhető a márkaismertség és -használat változása, valamint az internet gumiabroncs-vásárlási folyamatban betöltött szerepének alakulása is.

Weboldal



 









Patikapédia Ecopédia Netpédia Biciklopédia Vinopédia Jógapédia Webfazék Mammutmail
egyészségügyi
enciklopédia
gazdasági és
pénzügyi tudástár
internetes
tudástár
kerékpáros
tudástár
borkulturális
tudástár
jóga gyakorlatok,
tudástár
mindenki
szakácskönyve
nagy fájlok küldése

 


Kigondolta és létrehozta