Ez egyfajta fogyasztói gondolkodás. Arra épít, hogy mindig van egy réteg, aki vevő az újdonságokra, komolyabb összegeket áldozva rá. Kütyüőrülteknek is nevezik őket.
navigációváltozásokszabályokközösségMédiapédia |
Témakörök: személyekcégekbrandekmarketingmédiabtlprkreatívinteraktívegyébesettanulmányokwiki-cikk
Már 2521 szócikk közül válogathatsz.
A Médiapédia egy bárki által hozzáférhető és szerkeszthető webes média- és marketing tudástár. Legyél Te is a Médiapédiát építő közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!
Hirdetés
Ez egyfajta fogyasztói gondolkodás. Arra épít, hogy mindig van egy réteg, aki vevő az újdonságokra, komolyabb összegeket áldozva rá. Kütyüőrülteknek is nevezik őket. |
|
Patikapédia | Ecopédia | Netpédia | Biciklopédia | Vinopédia | Jógapédia | Webfazék | Mammutmail |
egyészségügyi enciklopédia |
gazdasági és pénzügyi tudástár |
internetes tudástár |
kerékpáros tudástár |
borkulturális tudástár |
jóga gyakorlatok, tudástár |
mindenki szakácskönyve |
nagy fájlok küldése |